Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مراسم بزرگداشت شهید شهروز مظفری‌نیا با حضور خانواده معظم شهدا در منطقه کهک قم برگزار می‌شود.

سرهنگ شهروز مظفری‌نیا از همرزمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در حادثه تروریستی آمریکا در بغداد به درجه رفیع شهادت نائل شد.

این مراسم از ساعت ۱۴ الی ۱۶ با حضور طلاب و روحانیون، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهر کهک برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر پاک این شهید وارسته روز گذشته در میان خیل عظیم مردم شهیدپرور و مسئولان استانی با تشییع باشکوه به مقبره الشهدای صحن امام رضا (ع) حرم کریمه اهل‌بیت (ع) منتقل و در آنجا برای ابدیت آرام گرفت.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی

حجت الاسلام محسن ابراهیمی منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان میناب با اشاره به سوابق علمی، سیاسی و اجتماعی مرحوم آیت الله رئوفی گفت: یکی از ویژگی‌های بارز این عالم دینی ترویج و تبلیغ دین اسلام قبل و بعد از انقلاب بود.

وی افزود: این عالم بزرگوار در دوران قبل از انقلاب حامی و پناهگاه انقلابیون در شرق استان بود و در تظاهرات‌های مردمی حضور و نقش پررنگی داشت.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی گفت: بعد از پیروزی انقلاب نیز این عالم بزرگوار در همه عرصه‌هایی که نیاز به عالم بود حضور پررنگ داشت.

آیت الله غلامحسین رئوفی سحرگاه نهم اردیبهشت ماه براثر بیماری و کهولت سن در بیمارستان شهید بهشتی قم دارفانی را وداع گفت و بنا به وصیت خودش در قم به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه