Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-09@02:23:46 GMT

الزام طرح دعوای حقوقی علیه آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۱۰۷۵

الزام طرح دعوای حقوقی علیه آمریکا

مجلس در حال ارائه پیشنهاد طرحی برای الزام دولت، وزارت امور خارجه و قوه قضائیه به طرح موضوع جنایت تروریستی اخیر آمریکا در مجامع بین‌المللی به لحاظ کیفری و محاکم داخلی است.

به گزارش مشرق، محمدرضا تابش عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدامات مجلس شورای اسلامی در خصوص انتقام سخت به دنبال شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: ما آن اقدام قانونی را که می‌توانستیم انجام دهیم، انجام دادیم یعنی دایره تروریست تلقی شدن دولت آمریکا را از سنت‌کام به پنتاگون بردیم و عاملان و بانیان شهادت شهید سلیمانی را در این زمره گنجاندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار از جمله اقدامات خوبی بود که انجام شد. 

وی در همین رابطه تصریح کرد: البته اقدامات حقوقی دیگری هم می‌توانستیم و می‌خواستیم انجام دهیم از جمله الزام دولت، وزارت امور خارجه و قوه قضائیه به طرح موضوع در مجامع بین‌المللی به لحاظ کیفری و محاکم داخلی که آن هم مدنظر است که انشاءالله مورد پیگیری قرار دهیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس همچنین یادآور شد: ما پیشنهاد الزام دولت و وزارت امور خارجه و همچنین قوه قضائیه را ارائه کرده‌ایم و موافقت هم شد اما از آنجایی که روز گذشته چون عجله وجود داشت از این موضوع گذر کردیم اما به هر حال می‌تواند از جمله اقدامات تکمیلی باشد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتقام سخت تحولات عراق سردار سلیمانی سردار قاآنی مجلس شورای اسلامی آمریکا محمدرضا تابش حمله موشکی حمله موشکی ایران انتقام سخت سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شهید سلیمانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | روایت کاندیدای انتخابات مجلس از دعوای شدید خود با فردوسی‌پور و علیخانی

264 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903694

دیگر خبرها

  • شناسایی قوانین مزاحم حوزه کسب و کار در دستورکار است
  • بخش‌هایی از قوانین مزاحم کسب‌ و کار شناسایی شده است
  • معاون حقوقی رئیس جمهور اعلام کرد؛ استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات اسرائیل
  • توضیحات معاون حقوقی رئیسی درباره پول های بلوکه شده ایران در عراق
  • دهقان: ایران جنایات رژیم صهیونیستی را از طریق سازمان‌های مردم نهاد داخلی و خارجی پیگیری می‌کند
  • اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی برای کارگران / آخرین اقدامات انجام شده برای مسکن کارگری
  • افشاگری تازه جمهوری‌خواهان علیه رابرت مالی
  • ببینید | روایت کاندیدای انتخابات مجلس از دعوای شدید خود با فردوسی‌پور و علیخانی
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند