Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: هر اقدامی از سوی آمریکا و همپیمانانش با پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی همراه خواهد بود و این را خود دشمنان کشورمان نیز به خوبی دریافته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان در دیدار با خانواده شهید ایرج جواهری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد «قاسم سلیمانی»، اظهار داشت: در ساعات ابتدایی بامداد امروز (چهارشنبه) و از استان همیشه قهرمان کرمانشاه چندین فروند موشک به پایگاه عین الاسد که یکی از مهمترین پایگاه‌های نظامی رژیم غاصب و تروریستی آمریکا شلیک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق اخبار رسیده در این حمله موفق شمار بسیار زیادی از نیروهای آمریکایی کشته و زخمی شدند و بسیاری از تجهیزات آن‌ها نیز منهدم و از بین رفته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق برخی اخبار رسیده پایگاهی که مورد هدف جمهوری اسلامی قرار گرفته همان پایگاهی است که پهبائ بدون سرنشین آمریکا از آن بلند شد و سردار سلیمانی را به شهادت رساند.

جاویدان گفت: یکی دیگر از ویژگی‌هایی که حملات انتقام جویانه جمهوری اسلامی داشت همزمانی ساعتی بود که در آن حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی ادامه داد: این انتقام سخت که پیش از خاکسپاری حاج قاسم سلیمانی انجام شد در واقع لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص گرفتن انتقام سخت از آمریکا بود.

سردار جاویدان با بیان اینکه آمریکا مجبور است این خفت و خواری را تحمل کند، گفت: خود آن‌ها به خوبی می‌دانند که هرگونه اقدام مشابه‌ای با سخت‌ترین پاسخ‌ها از سوی جمهوری اسلامی همراه خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه نیروای نظامی و انتظامی به عنوان سربازان ولایت آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند، گفت: شهادت افتخار و آرزوی همه کارکنان نیروهای مسلح است و ما را از رویارویی با دشمنان هراسی نیست.

وی گفت: سرگرد شهید ایرج جواهری نیز یکی از همین سربازان ولایت بود که در راه امنیت و آرامش کشور و حفظ دستاودرهای انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

جاویدان در پایان، گفت: همه ما ادامه دهنده راه شهدایی نظیر سپهبد سلیمانی و سرگرد جواهری هستیم و اجازه نخواهیم داد دشمنان فکر تجاوز به این سرزمین و آب و خاک را حتی در ذهن بپرورانند.

گفتنی است، در این دیدار با اهدای لوح و هدایایی از خانواده شهید سرگرد ایرج جواهری که روز 25 آبان‌ماه و در درگیری با اغتشاشگران به شهادت رسید، تجلیل شد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا جمهوری اسلامی کرمانشاه شهید فرمانده انتظامی استان جاویدان تروریستی آمریکا خفت و خواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه دوباره بارانی می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از فردا دوشنبه سامانه‌ای ناپایدار به جو استان وارد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد زورآوند امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود سامانه‌ای ناپایدار به جو استان از فردا، اظهار کرد: این سامانه بارشی کم و بیش تا روز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) در سطح استان فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: اگرچه شدت و گستردگی این سامانه بارشی به اندازه موج قبل نیست، اما به نظر می‌رسد بارش‌های مناسبی را برای سطح استان به همراه داشته باشد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه فعالیت این سامانه روز دوشنبه و در بعضی نواحی شمالی و غربی استان نمود بیشتری دارد، خاطرنشان کرد: احتمال وقوع آب گرفتگی معابر و رواناب در بعضی نقاط استان وجود دارد.

زورآوند از صدور هشدار زرد و هشدار نارنجی برای فعالیت این سامانه خبر داد و اضافه کرد: این سامانه بارندگی، وزش باد، رعد و برق و رگبار پراکنده تگرگ را برای استان به همراه خواهد داشت.

وی از عبور این سامانه ناپایدار از جو استان از روز چهارشنبه خبر داد و تصریح کرد: دمای هوا نیز که طی چند روز اخیر کاهش یافته بود، همچنان تا روز چهارشنبه با روندی آرام کاهشی است، اما از روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) افزایش دما را خواهیم داشت.

بر اساس اعلام هواشناسی استان کرمانشاه، سامانه بارشی اخیر حدود ۶۹ میلی‌متر برای کرمانشاه بارش به همراه داشته و میانگین بارش استان در سال زراعی جاری به حدود ۵۱۹ میلی‌متر رسیده که نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد و نسبت به دوره بلندمدت ۱۵ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 750723

دیگر خبرها

  • کرمانشاه بارانی می‌شود
  • کرمانشاه دوباره بارانی می‌شود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • ادامه بارش ها در کرمانشاه
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • سیره امام صادق (ع) برای روزگار فعلی ما پند‌های مهم دارد
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد