Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مشاور مدیر کل و مسئول بازرسی و رسیدگی به حقوق شهروندان از ثبت 2800 مورد مراجعه حضوری شهروندان در اداره کل راه و شهرسازی استان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی به منظور رفع مشکلات در حوزه فعالیتی راه و شهرسازی خبر داد .

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری ، آقای داودی مشاور مدیر کل و مسئول بازرسی و رسیدگی به حقوق شهروندان گفت : در راستای اجرای سیاست های دولت درخصوص بررسی خواسته های مردمی با نگاه حل مسائل و رسیدگی به شکایات متقاضیان با تکیه بر رعایت حقوق شهروندی در بحث طرح تکریم ارباب رجوع ، ملاقات مردمی همواره در ایام سه شنبه هر هفته با حضور مدیر کل محترم برگزار می باشد     .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت : ملاقات مردمی مدیر کل در حوزه فعالیت های راه و شهرسازی این اداره کل در زمینه های مختلف اعم از مسکن مهر ، ساخت ساختمان های دولتی ، ساخت راههای اصلی و فرعی ، ساخت و بهسازی و آسفالت راههای روستایی ، تهیه طرح های توسعه شهری و موارد قابل طرح در کمیسیون ماده 5 در حوزه شهرسازی و معماری و بازآفرینی و احیای بافت فرسوده و املاک و حقوقی می باشد    .
مشاور مدیر کل و مسئول بازرسی و رسیدگی به حقوق شهروندان عنوان نمود: از آنجا که رسیدگی به بخشی از خواسته های مردمی مستلزم آنست که مباحث مطروحه با صدور دستور مدیرکل محترم علیرغم توجه معاونین ، موضوعات به آن رسیدگی و حل مشکل شود . شهروندان عزیز در ملاقات مردمی هفتگی به صورت صورت چهره به چهره مراجعه پس از استماع خواسته ها و شکایات مردمی از سوی مدیر کل محترم در چارچوب قانون و مقررات به آن رسیدگی و دستور و پاسخ سریع به آن داده می شود . و بر همین اساس این حوزه ( بازرسی و رسیدگی به حقوق شهروندان ) از طریق حوزه های معاونین خواسته های مردمی را پیگیری و اقدام می نماید .

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ثبت 2800 مورد مراجعه مردمی ابتدای سال تاکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به شکایات مردم، ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی بررسی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، عباس پوریانی؛ رئیس کل دادگستری مازندران گفت: این هفته ملاقات مردمی با حضور مسئولان قضایی برگزار شد و در جریان این دیدار به 53 مورد از تقاضای مراجعان که در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید بود، پاسخ داده شد.

رئیس کل دادگستری استان افزود: در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

وی تصریح کرد: برگزاری دیدارهای مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضایی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مد نظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی گفت: این دیدارها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد و مسئولان برای رفع مشکلات آنها خود وارد میدان می‌شوند و این موضوع افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد