Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، محمد باقری گفت: یکی از بزرگترین چالش هایی که استان هرمزگان با آن درگیر است، انعقاد قراردادهای بزرگ بیمه ای در تهران است که سبب می شود تمام پرتفوی استان هرمزگان در خود استان نباشد.

وی افزود: قراردادهای بزرگ مانند گواهی تضمین گمرک واحد ترانزیت، مستقیم توسط تهران صادر می شود وشعبی که دراستان هرمزگان هستند تنها خدمات پس از فروش ارائه می دهند و این موضوع را بارها در سندیکای بیمه گران مطرح شده اما تاکنون این مشکل برطرف نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شعبه شرکت بیمه آرمان در استان هرمزگان بیان کرد: گواهی تضمین سالانه در حدود 30 تا 40 میلیارد تومان پرتفو تولید می کند که در تهران صادر می شود.

وی عنوان کرد: شناورهای فعال در استان هرمزگان و متصدیان حمل و نقل داخلی توسط شعب بیمه می شوند زیرا شرایط و تعهداتی دارند که با تمام ایران متفاوت است اما بیشتر قراردادهای بزرگ مانند شرکت نفت و گاز و شرکت های بزرگ توسط شعب تهران منعقد می شود.

باقری تصریح کرد: با توجه به سیل سال گذشته تمایل به خرید بیمه نامه آتش سوزی اندکی بیشتر شده است.

وی گفت: در سال های گذشته استان های یزد، کرمان و مشهد در فروش بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری عالی بودند و بندرعباس هم پیشرفت خوبی در فروش این بیمه نامه داشت اما در دوسال گذشته تمایل کمتری به خرید بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری وجود دارد.

رئیس شعبه شرکت بیمه آرمان در استان هرمزگان بیان کرد: استان هرمزگان فاقد نیروی متخصص و ارزیاب خسارت خبره در رشته های آتش سوزی و شناوراست و گاهی از سایر استان هابرای کارشناسی و ارزیابی خسارت تقاضای نیرو می  شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه صنعت بیمه سندیکای بیمه گران شرکت های بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر یک شهید گمنام در فاتب آرام گرفت

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر یک شهید گمنام , باحضور فرمانده انتظامی تهران بزرگ و جمعی از فرماندهان و کارکنان پلیس، سپاه و ارتش در مقر ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد. این رزمنده دفاع مقدس ۲۵ ساله بود که سال ۱۳۶۴ در عملیات عاشورای ۲ ( منطقه چنگوله ایلام) شهید و پیکرش پس از سال‌ها تفحص شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت
  • سند مالکیت حدنگار و تک‌برگ اراضی خجیر به نام دولت صادر شد
  • کمک ۱۲۴۰ میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج در استان تهران
  • نامه ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی به رهبر انقلاب
  • پیکر یک شهید گمنام در فاتب آرام گرفت
  • تکلیف‌نامه شهرداری تهران برای پارک‌های پایتخت چه می‌گوید؟
  • هشدار برای تهرانی ها در ۴ روز آینده
  • هشدار سیلابی شدن مسیل ها در استان تهران
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر