Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون خبرنگاران نبأ ــ دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد شهر ترکالکی طی مراسمی، به مقام شامخ سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» ادای احترام کردند. به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدا و دانشجویان شهر ترکالکی، 17  دی‌ماه در دانشگاه پیام نور این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام اسدپور، امام جمعه شهرستان گتوند در این آیین با اشاره به اقتدار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار کرد: گروه‌های داعشی وقتی می‌خواستند از منطقه‌ای به منطقه دیگر بروند، می‌گفتند اگر ژنرال قاسم سلیمانی ایران تضمین بدهد که ما را از پشت با گلوله نمی‌زنند ما جابجا می‌شویم.
وی با اشاره به مراسم تشییع باشکوه و میلیونی سردار فاتح قلب‌ها، بیان کرد: مراسم چهلم شهید سپهبد قاسم سلیمانی، با ۲۲ بهمن‌ماه همزمان شده است؛ فرمانده تیپ ۴۱ ثارالله اربعینش همزمان با چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است.
امام جمعه شهرستان گتوند گفت: این کلام امام امت را ما دوباره به گوش‌مان می‌شنویم که می‌فرمایند خون شهدا، تضمین‌کننده و ضمانت این انقلابی است که ان‌شاءالله به دست حضرت مهدی(عج) برسانیم.
در ادامه این آیین مداحان در رثای شهید سپهبد قاسم سلیمانی به مرثیه‌سرایی پرداختند. داود طهماسبی انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور ترکالکی سردار دل ها قاسم سلیمانی ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام