Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@03:23:42 GMT

تجمع عظیم فاطمی در بجنورد بر پا می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۱۷۱۹

تجمع عظیم فاطمی در بجنورد بر پا می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از تجمع عظیم فاطمی به یاد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بجنورد، مرکز خراسان شمالی خبر داد.

حجت‌الاسلام‌ محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، با اشاره به اقدام تروریستی آمریکا در ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی و جریحه دار شدن قلب همه آزادی خواهان جهان، گفت: مردم خراسان شمالی درخواست های مکرری برای برپایی این اجتماع داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: تجمع عظیم فاطمی به یاد "سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" و در حمایت از اقدام سپاه پاسداران در  موشکباران پایگاه نظامی آمریکا در عراق، در بجنورد مرکز خراسان شمالی صورت می گیرد.

 

حجت‌الاسلام‌ سالاری بیان داشت: این مراسم همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، فردا پنجشنبه (19 دی) ساعت 9:30 دقیقه در میدان شهید بجنورد برپا خواهد شد.

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی مسجد سردار حاج قاسم سلیمانی سردار دل ها شهادت سردار سلیمانی بجنورد خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی

آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا شفیق با اشاره به فعال شدن سامانه بارشی در این استان از بامداد امروز، اظهار کرد: این سامانه تمام استان را فراگرفته است.

وی توضیح داد: اکنون شدت بارندگی‌ها در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج و اسفراین بیشتر از سایر نقاط استان است و شاهد آبگرفتگی در برخی نقاط شهرهای شیروان و بجنورد هستیم، اما با تلاش نیروهای شهرداری و ... کنترل شده است.

شفیق بیان کرد: بارش‌ها در سایر نقاط استان تاکنون مشکلی ایجاد نکرده است، اما باید مردم از اتراق در کنار رودخانه‌ها و قرار گرفتن در مسیر مسیل‌ها به‌طور جدی خودداری کنند. به علاوه، با توجه به اینکه جاده‌ها لغزنده‌اند رانندگان باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل هواشناسی برای این استان هشدار نارنجی هواشناسی صادر کرده است، گفت: نیروهای امدادی و خدمات‌رسان در آماده‌باش قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • درگذشت یک هنرمند موسیقی مقامی/ سالاری: «عیسی قلی پور» بازمانده موسیقی خراسان شمالی بود
  • درگذشت یک هنرمند موسیقی مقامی/سالاری: «عیسی قلی پور» بازمانده موسیقی خراسان شمالی بود
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • احتمال جاری شدن سیلاب در خراسان شمالی