Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پاسخ موشکی ایران به جنایت آمریکا در ترور سردار سلیمانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را آشفته و نگران کرده است.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به پاسخ موشکی ایران به جنایت آمریکا در ترور سردار شهید «قاسم سلیمانی» واکنش نشان داد.
مقام‌های رژیم صهیونیستی قبل از پاسخ موشکی ایران به آمریکا ابراز نگرانی کرده و تلاش می‌کردند خودشان را از منازعه میان واشنگتن و تهران دور نگاه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو، امروز بار دیگر از احتمال نابودی‌اش به دست ایران ابراز نگرانی کرده است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «ایران می‌خواهد ما را نابود کند. هر کس به ما حمله کند، متحمل ضربه دردناکی خواهد شد.»
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه عملیات انتقام ترور شهید قاسم سلیمانی را با شلیک‌ موشک‌های بالستیک به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد آغاز کرد.
در بیانیه سپاه پاسداران آمده است: «زمان تحقق وعده صادق فرارسید و به اذن خداوند متعال بامداد امروز در پاسخ به عملیات جنایتکارانه و تروریستی نیروهای متجاوز آمریکایی و انتقام ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه فرمانده قهرمان و فداکار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار پرافتخار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه طی عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی، با رمز مقدس یا زهرا (س) با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به عین‌الاسد را در هم کوبیدند که جزئیات آن متعاقباً به استحضار ملت شریف ایران و آزادگان جهان اسلام خواهد رسید.»

تشکیل جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی
ساعاتی پس از واکنش موشکی ایران و حمله به مهم‌ترین پایگاه آمریکا در عراق، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی قرار است تشکیل جلسه بدهد.
بعد از عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در پاسخ به ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس به دست نظامیان تروریست آمریکایی، رژیم صهیونیستی را به جلسه امنیتی کشاند.
رسانه‌های محلی گزارش دادند که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی امروز ساعت 14:00 به وقت محلی (15:30 به وقت تهران) برای بررسی عواقب عملیات موشکی انتقامی ایران و افزایش تنش‌ها با آمریکا تشکیل جلسه می‌دهد.

سپاه: مشغول بررسی نقش صهیونیست‌ها در ترور سردار سلیمانی هستیم
معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: مشغول بررسی نقش صهیونیست‌ها در ترور سردار سلیمانی هستیم/ اگر سرزمینی یا پایگاهی مورد استفاده متجاوزین قرار گیرد در دایره هدف ما است.
سردار عباس نیلفروشان گفت که موشک‌های شلیک‌شده توسط سپاه دقیقاً‌ به اهداف مورد نظر اصابت کرده و دشمن قادر به انحراف یا انهدام هیچ‌کدام از آنها نبوده است.
سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره عملیات انتقام شهید سلیمانی و حمله موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد گفت: همان‌طور که رهبر انقلاب گفتند دوران بزن در رو تمام شده است. در پی آلوده شدن دست استکبار به خون سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند "انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است" و سپاه هم وعده داد انتقام قطعی است و زمان و مکان را ما تعیین می‌کنیم، به‌خونخواهی شهید بزرگوار طی بررسی‌هایی که سپاه به‌عمل آورد پایگاه عین الاسد به‌عنوان چشم فتنه و جایی که عملیات‌های تروریستی آمریکا در منطقه از آنجا طراحی و اجرا می‌شد و ترور شهید سلیمانی هم از آنجا طراحی و اجرا شده بود، سپاه تصمیم گرفت تا این اتاق فرمان ترور را فشل کند و فرماندهی استکبار در منطقه را از بین ببرد.
معاون عملیات سپاه ادامه داد: با وجود آنکه که اطلاعات ما حاکی از آمادگی صددرصدی نیروهای آمریکایی در منطقه و پایگاه عین الاسد بود و همه شواهد اعم از سیستمهای راداری و سایر تجهیزات آمریکایی گواه این ادعا است، آنها به هیچ عنوان نتوانستند موشک‌های بالستیک سپاه را حتی چند متر منحرف کنند و موشک‌های ما دقیقاً به اهداف اصابت کردند.
وی افزود: این عملیات در همان ساعت عملیات ترور سردار سلیمانی و با رمز یازهرا(ع) آغاز شد. در این عملیات پایگاه عین الاسد آماج ده‌ها فروند موشک زمین به زمین سپاه قرار گرفت و فرزندان امام خامنه‌ای در سپاه ثابت کردند در خدمتگزاری به مردم صادق‌اند.
معاون عملیات سپاه ادامه داد: در روزهای اخیر مردم یکپارچه فریاد انتقام سر می‌دادند و من تا امروز چنین انسجامی را بین مردم ندیده بودم. این عملیات وعده صادقی بود که سپاه داد و عمل کرد.
سردار نیلفروشان گفت: ما امروز در آمادگی صددرصد هستیم و هرگونه حرکت را رصد می‌کنیم. چنانچه دشمن قصد شرارت داشته باشد پاسخ بعدی ما بسیار سهمگین و دردناک و کوبنده و پشیمان کننده خواهد بود. دشمن می‌داند که ما در وعده صادق هستیم همان‌طور که پاسخ ضربه اول را دادیم.
وی با بیان اینکه "ما قصد راه‌اندازی جنگ تمام‌عیار نداریم"، گفت: با این حال آماده صددرصدی دفاع از آرمانهای انقلاب هستیم و چنانچه دشمن دست از پا خطا کند تا حد بازدارندگی که شأن ملت ایران است حرف آخر را می‌زنیم. دشمن باید بداند بازدارندگی حق مسلم ما است و ما شروع کننده نبوده‌ایم. ما مدافعیم و بنابراین برای جبران هرگونه ضربه‌ای تا حد بازدارندگی که در شأن ملت انقلابی ایران است ایستاده‌ایم و در صورت ادامه شرارت آمریکا پاسخ ما تا رسیدن به موازنه در شأن ملت ایران ادامه خواهد داشت.
معاون عملیات سپاه هشدار داد: به کشورهای منطقه با قاطعیت اعلام می‌کنم اگر سرزمینی یا پایگاهی مورد استفاده متجاوزین قرار گیرد در دایره هدف ما است. ما درحال بررسی دقیق‌تر میزان نقش رژیم اشغالگر قدس در ترور سردار سلیمانی هستیم و این رژیم باید بداند هیچ‌یک از فعالیت‌ها و مساعدت‌های این رژیم در راستای جنایت اتفاق‌افتاده از دید ما پنهان نمی‌ماند و در پاسخ تجاوزهای بعدی سهم شرکای متجاوزین قطعاً سهم ویژه‌ای است.
سردار نیلفروشان عنوان کرد: قبل از اجرای عملیات، با اشراف اطلاعاتی بسیار بالا، فعالیت‌ها و حرکات نیروهای تروریست آمریکا در منطقه و پایگاه هوایی عین الاسد را دقیقاً بررسی کردیم. بیش از دو روز است که عین الاسد محل دپوی سلاح و تجهیزات آمریکایی‌ها شده بود و از لحاظ اهمیت مهمترین پایگاه منطقه‌ای آمریکایی‌ها در اداره و هدایت عملیات‌های تروریستی به‌حساب می‌آمد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حمله موشکی ایران نتانیاهو آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار حاجی زاده در گفت وگویی تاکید کرد که عملیات وعده صادق خواست مردم بود وحتی بچه‌ها در منزل می‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟

کد خبر 848130 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ایران و اسرائیل سردار حاجی زاده - سپاه خبر ویژه

دیگر خبرها

  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • سخنگوی سپاه : در عملیات «وعده صادق» ۱۰ کشور به اسرائیل کمک پدافندی کردند / هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد
  • چرا خیزش دانشجویی آمریکا صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت؟
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو