Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری روسیه در پیام‌های جداگانه‌ای برای روسای جمهوری ایران و اوکراین، وقوع حادثه دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی در نزدیکی تهران را به همتایان خود تسلیت گفته و با خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی کرد. ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین اعلام کرد که "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه پیام تلگرامی را برای "ولادیمیر زلنسکی" همتای اوکراینی خود ارسال کرده که در آن نسبت به حادثه غم انگیز سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی در نزدیکی تهران، ابراز تأسف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوتین در این تلگرام با خانواده‌ها و نزدیکان قربانیان این حادثه دلخراش، ابراز همدردی کرد.

بر اساس این اطلاعات، ولادیمیر پوتین همچنین پیام تلگرام تسلیتی برای "حسن روحانی" رئیس جمهوری ایران ارسال کرده و در آن درگذشت تعداد زیادی از شهروندان ایرانی و اتباع چند کشور دیگر در نتیجه سانحه هوایی در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را تسلیت گفت.

در این تلگرام آمده است: "مقامات و مردم روسیه خود را در غم و اندوه کسانی که در این حادثه عزیزان خود را از دست داده‌اند، شریک دانسته و برای آنها آرزوی پایداری، صبر و شجاعت می‌کنند."

در همین رابطه، وزارت امور خارجه روسیه نیز در پیامی توئیتری، از شنیدن خبر سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری اوکراینی در ایران ابراز تاسف کرده و نوشته است: «ما در روسیه از خبر غم انگیز سقوط پرواز هواپیمایی بین المللی اوکراین در نزدیکی تهران بسیار ناراحت هستیم و خود را در غم خانواده‌های قربانیان این حادثه- شهروندان ایران، اوکراین، افغانستان، کانادا، آلمان، سوئد و انگلیس شریک می‌دانیم.»

پیش از این، سفارت اوکراین در ایران پیام مربوط به سقوط یک فروند هواپیما خطوط هوایی این کشور در حوالی تهران را تصحیح کرده و اطلاعات مربوط به احتمال وقوع "حمله تروریستی" را از آن حذف کرد.

وزارت امور خارجه اوکراین نیز توضیح داد، طبق اطلاعات اولیه ، این هواپیما در نزدیکی تهران به علت مشکل فنی ایجاد شده در موتور آن سقوط کرده و هیچ دلیلی برای صحبت کردن از حمله تروریستی وجود ندارد.

مسافران خارجی هواپیمای اوکراینی از 5 کشور بودند139 مسافر هواپیمای اوکراینی ایرانی بوده اند‌جعبه سیاه هواپیمای مسافربری اوکراینی پیدا شد‌ + فیلم

اوایل صبح امروز (چهارشنبه) هواپیمای مسافربری بوئینگ-737 متعلق به خطوط بین المللی هواپیمایی اوکراین حدود 180 مسافر و خدمه، پس از برخاستن از فرودگاه "امام خمینی" (ره) تهران به سمت کی‌یف، سقوط کرد و تمامی سرنشینیان این هواپیما، در نتیجه این سانحه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

R1445/P/S8,89,95/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ولادیمیر پوتین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز

به  گزارش تابناک، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:
انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانو حاجیه خانم روبخیر قمشی مادر شهید گرانقدر غلامحسین دستوری رزاز و خواهر سردار جاویدالاثر عبدالحسین قمشی واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی خصوصا مردم مقاوم دزفول تسلیت عرض می کنم.
از درگاه خداوند متعال برای آن مادر فداکار و بانوی مومنه طلب آمرزش و رحمت و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر دارم. امید که در جوار حضرت حق و فرزند و برادر شهیدش آرام گیرد و با بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) محشور گردد.


      محمد مخبر

معاون اول رئیس‌جمهور

 

دیگر خبرها

  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • مقامات اوکراینی تسلیحات غرب را می‌دزدند
  • ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • زاخارووا: آمریکایی‌ها حملات تروریستی اوکراینی‌ها را هماهنگ می‌کنند