Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت طلا در بازارهای جهانی ۳۲ دلار افزایش یافت، دکمه درخواست رمز دوم پویا به صفحات پرداخت اینترنتی افزوده شد، یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی دی ماه پنج‌شنبه واریز می‌شود، بیشتر مسافران حادثه سقوط هواپیما ایرانی هستند برخی از اخبار اقتصادی امروز شبستان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، مهمترین اخبار اقتصادی امروز شنبه ۱۸ دی شبستان به شرح زیر است:

هر گرم طلای ۱۸ عیار ۵۰۶ هزار و ۵۰۰ تومان/دلار ۱۳۳۸۲ تومان

امروز (چهارشنبه ۱۸ دی) هر گرم طلای ۱۸ عیار ۵۰۶ هزار و ۵۰۰ تومان و هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱۵۹۴ دلار ارزشگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در بازار سکه نیز سکه بهار آزادی طرح قدیم ۵ میلیون و ۳۰ هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید ۵ میلیون و ۱۳۱ هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۸۹ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۹۵۰ هزار تومان معامله می شود.

 

بنابراین گزارش، امروز (چهارشنبه ۱۸ دی) در بازار آزاد ارز نیز دلار ۱۳۳۸۲ تومان، یورو ۱۴۹۸۷ تومان، پوند ۱۸۲۹۰ تومان، درهم امارات ۳۸۳۸ تومان، دلار کانادا ۱۰۷۷۵ تومان، دلار استرالیا ۹۶۲۷ تومان و لیر ترکیه ۲۳۴۷ تومان معامله می شود.

 

قیمت طلا در بازارهای جهانی ۳۲ دلار افزایش یافت

سپاه پاسداران ایران بامداد روز چهارشنبه و در واکنش به ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی ۱۵ موشک به سمت به پایگاه عین الاسد آمریکا شلیک کرد.

این موضوع باعث شد تا قیمت طلا در بازار جهانی ۳۲ دلار افزایش قیمت یابد و با عبور از ۱۶۰۰ دلار در هر اونس به یک‌هزار و ۶۰۵ دلار و ۷ سنت برسد.

 

دکمه درخواست رمز دوم پویا به صفحات پرداخت اینترنتی افزوده شد

با هماهنگی شبکه بانکی و پرداخت، تمامی صفحات پرداخت اینترنتی و نرم افزارهای پرداخت تغییری ظاهری داشته‌اند و دکمه‌ای تحت عنوان «درخواست رمز دوم» به آنها افزوده شده که باتوجه به عملیاتی شدن سامانه هریم (هدایت رمز یکبار مصرف) در گام اول برای بانک‌های ملت و پارسیان، مشتریان این بانک‌ها که رمز دوم پویا خود را فعال کرده‌اند، می‌توانند برای دریافت رمز دوم یکبار مصرف با فشردن دکمه درخواست رمز، یک رمز دوم پویا با اعتبار ۱۲۰ ثانیه را سریع و آسان از طریق پیامک و سرشماره بانک عامل خود دریافت کنند.

نمونه‌ای از درگاه IPG دارای دکمه درخواست رمز پویا؛ بزودی با عملیاتی شدن سامانه هریم در تمامی بانک‌ها و اجرای کامل طرح رمز پویا، مشتریان سیستم بانکی می‌توانند با فشردن یک دکمه رمز یکبار مصرف را از بانک صادرکننده کارت دریافت و به سادگی از رمز پویای پیامکی برای انجام تراکنش‌های بدون حضور کارت از جمله خرید اینترنتی، پرداخت قبوض و خرید شارژ و کارت به کارت استفاده کنند.

 

۲ بلوک ۲۰ درصدی سهام دولت در دو پالایشگاه عرضه می‌شود

بلوک ۲۰ درصدی شرکت پالایش نفت شیراز و پالایش نفت لاوان به استناد قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی، مصوبه هیئت واگذاری و سایر قوانین و مقررات مربوطه و با رعایت دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی(استراتژیک) و احراز و پایش اهلیت مدیریتی در واگذاری ‌ها توسط سازمان خصوصی‌سازی عرضه می‌شود.

بر پایه این گزارش، بلوک ۲۰ درصدی درصدی شرکت پالایش نفت شیراز به ارزش کل پایه ۱۱ هزار و ۸۴۳ میلیارد و ۸۷۸ میلیون و ۵۵۱ هزار و ۴۰ ریال، به‌صورت ۵۰ درصد نقد و بقیه اقساط ۲ سال عرضه خواهد شد.

این در حالی است که بلوک ۲۰ درصدی شرکت پالایش نفت لاوان نیز به ارزش کل پایه ۱۱ هزار و ۴۴ میلیارد و ۵۳۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۷۲۰ ریال، به‌صورت ۵۰ درصد نقد و بقیه اقساط ۲ سال روی میز فروش خواهد رفت.

 

یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی دی ماه پنج‌شنبه واریز می‌شود

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند، یکصدوهفتمین مرحله یارانه نقدی مربوط به دی ماه سال جاری به ازای هر نفر ۴۵۵ هزار ریال به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعات ۲۴ روز پنج‌شنبه ۱۹ دی ۹۸ به حساب سرپرستان محترم خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

 

پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری بهمن و اسفند آغاز شد

پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه، از طریق اینترنتی و ساعت ۱۰ صبح توسط مراکز مجاز فروش بلیت قطار به صورت حضوری در سراسر کشور انجام می‌شود.

 

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه صدای مسافر راه آهن با شماره تلفن ۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی www.rai.ir مراجعه کنند.

 

بیشتر مسافران حادثه سقوط هواپیما ایرانی هستند

روابط عمومی سازمان هواپیمایی اعلام کرد: یک فروند هواپیمای بوئینگ ۸۰۰-۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با علامت ثبت VR-PSR که با شماره پرواز ۷۵۲ در ساعت ۶:۱۲ روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه  از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کی‌یف پرواز کرده بود، پس از قطع ارتباطات با بخش کنترل ترافیک در ساعت ۶:۱۸ در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد.

هواپیما دارای ۱۶۷ مسافر و ۹نفر خدمه پروازی بوده و بررسی های اولیه حاکی از جان باختن تمام سرنشینان هواپیماست.

گروههای تجسس و نجات به محل سانحه اعزام شده اند و گروه بررسی سانحه مطابق استانداردهای جهانی تشکیل شده و فرایند جمع آوری اطلاعات و بررسی سانحه آغاز شده است.

جزییات بیشتر و نتایج بررسی‌ها پس از گزارش گروه بررسی سانحه، اطلاع رسانی خواهد شد./

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی کرمان مسجد شهادت سردار قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی اخبار اقتصادی خبرگزاری شبستان اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد

قیمت طلا در بازار جهانی ۱.۷ درصد کاهش یافت و در کانال ۲ هزار و ۳۰۰ دلار فرود آمد. بر همین اساس، اونس طلا در بازار جهانی ۲ هزار و ۲۹۴ دلار قیمت دارد که کاهش ۴۲ دلاری را نشان می‌دهد.

آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، قیمت طلا در طول یک هفته گذشته افت ۲۶ دلاری و به عبارتی ۱.۱ درصدی را تجربه کرده است. اما همچنان عملکرد بازار جهانی طلا در طول یک ماه گذشته، افزایش ۶۲ دلاری قیمت اونس طلا را نشان می‌دهد.

بنا به این گزارش، تحلیلگران پیش‌بینی‌های خود را در مورد قیمت طلا در سال ۲۰۲۴ افزایش دادند و انتظار داشتند که مشکلات ژئوپلیتیکی تدریجی برای سرمایه‌گذاران به پناه بردن به دارایی‌های امن و افزایش قیمت‌های رکورددار بیشتر با تقویت ذخایر بانک‌های مرکزی افزایش یابد.

منبع: خبرآنلاین

tags # قیمت طلا سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • طلای جهانی سقوط کرد
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ |برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟
  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه امامی به کانال ۴۱ میلیونی صعود کرد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد