Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور فرهنگی رییس کمیته ملی المپیک گفت: وقتی شهادت او معادلات استراتژیک منطقه و دنیا را بهم می زند و وقتی تمامی بخش های خبری شبکه های بزرگ دنیا یک روز کامل اخباری جز شهادت او ندارند تمام اینها نشان از عظمت حاج قاسم و ایران است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حجت الاسلام ناصر نقویان، مشاور فرهنگی رییس کمیته ملی المپیک گفت: اگر بخواهیم در مورد این سپهبد شهید قاسم سلیمانی صحبت کنیم باید به دو مورد محبوبیت و عظمت ایشان اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور فرهنگی رییس کمیته ملی المپیک  ادامه داد: سپهبد شهید سلیمانی به راستی سرباز بود و در کارهایی که به او مرتبط نبود دخالت نمی کرد و فقط در مواردی که به سربازی و سرداری او مربوط بود حضور داشت. حاج قاسم سلیمانی به مانند عکس هایی که هم اکنون از منتشر شده یا در مقابل مردم فروتن و یا سینه ای ستبر در میدان ها داشت.

وی افزود: هرگز از این سردار بزرگ هیچ خبری در هیچ رسانه ای درج نشده که در مسائل اقتصادی دخالت کند و یا در موارد مالی دست داشته باشد با اینکه در بالاترین مقام نظامی و سیاسی بود. او پاک بود و پاک زندگی کرد و این یکی دیگر از دلایل محبوبیتش است.

نقویان تاکید کرد: او هرگز در هیچ دسته بندی سیاسی دیده نشد و محبوب همه طیف ها بود. در تشییع جنازه بی نظیر او دیدیم که از هر گروهی آمدند و این مراسم تبدیل به یکی از بزرگترین وداع های تاریخ این سرزمین شد.  دیگر رمز محبوبیت سردار شهید  سلیمانی حضور مستمر او به عنوان یک سرباز در تمام عرصه های پرخطر بود. کسی که این چنین به استقبال خطر می رود محبوب مردم است. در جبهه پیش قدم بود  گویا او نگهبان  دیگران است و این جسارت رمز محبوبیت است.

او درخصوص عظمت این شهید عالی مقام  گفت: دلیل عظمت او شهادت بزرگ و بی‌نظیرش بود. او می توانست یک مرگ یا حتی شهادت کوچک با یک ترور ناجوانمردانه یا رفتن روی مین داشته باشد اما این شهادت ها برای او کوچک بود. به دلیل همین عظمتش سپهبدحاج قاسم سلیمانی به دستور مستقیم آمریکای جهانخوار که خیلی ها او را ابرقدرت عالم می دانند کشته شد و این افتخار ملت ایران است.

وی تاکید کرد: وقتی مجله بزرگ آمریکا او را مرد سال معرفی می کند و عکس تمام قدش را روی جلد می برد، وقتی شهادت او معادلات استراتژیک منطقه و دنیا را بهم می زند و وقتی تمامی بخش های خبری شبکه های بزرگ دنیا یک روز کامل اخباری جز شهادت او ندارند تمام  اینها نشان از عظمت حاج قاسم و ایران است.

حجت الاسلام ناصر نقویان در پایان گفت: اگر از سپهبد شهیدحاج قاسم درس بگیریم شهادت این مرد بزرگ تمام این مشکلاتی که از اختلاف ها و ناامیدی ها در مملکت وجود دارد را تبدیل به محور اتحاد خواهد کرد و خدا را شکر می کنیم رهبری داریم که محور این اتحادها می تواند باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ایران سربازی مرگ ناصر نقویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران

همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام که در عملیات کربلای۵ و عاشورا به فیض شهادت نائل شدند؛ با حضور عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی استان قم و زائران و منتظران برگزار و روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد.

پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، در خاک مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229157

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • هشدار؛ خوزستانی‌ها از حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • دولت عزم خود را برای بازدارندگی در عرصه اقتصادی جزم‌ کند
  • سیره امام صادق (ع) برای روزگار فعلی ما پند‌های مهم دارد
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تمدن ایرانی-اسلامی از عرصه جهانی حذف‌شدنی نیست
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران