Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@08:47:48 GMT

تمبر یادبود غذاهای ایرانی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۲۰۷۵

تمبر یادبود غذاهای ایرانی منتشر شد

در راستای گسترش فرهنگ تمبر شرکت ملی پست با همکاری شورای تمبر یک قطعه تمبر یادبود با موضوع اختصاصی "غذاهای ایرانی" چاپ و منتشر کرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط‌ عمومی شرکت ملی پست، این تمبر در قالب مینی شیت چهار قطعه ای به ابعاد داخلی 44*32 میلیمتر و ابعاد کلی 100*145 میلیمتر طراحی شد و دارای ارزش 72000 ريال با تیراژ 70000 سری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طراحی این تمبر که توسط آتلیه شورای تمبر با تکنیک گرافیک کامپیوتری انجام شد از تصاویر غذاهای اصیل ایرانی –سبزی پلو ماهی،کباب کوبیده، خورشت قیمه و خورشت قورمه سبزی- استفاده شده و در راستای ایجاد تنوع در موضوعات کلکسیونری و اشکال هندسی تمبر های یادبود، برای اولین بار از تکنیک دایکات و برش بیضی شکل استفاده شده است.

علاقمندان می توانند جهت خریداری این تمبر به واحد های پستی مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر برترین شاسی بلندهای واقعی بازار آمریکا در مدل 2020 دیدنی‌های امروز| از جشنواره نبرد آرد و تخم مرغ تا حمله به خانه خاخام نیویورکی برندگان جوایز گلدن گلوب 2020 معرفی شدند بهترین عکس‌های نشنال جئوگرافیک ۲۰۱۹ بخش اول ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار پيش فروش مشاركت درتوليد دي ماه 98 ايران خودرو خط سرخ شهادت حاج قاسم، خط روشن عزت و سربلندی است تمبر یادبود غذاهای ایرانی منتشر شد درج كدپستی ده رقمی روی مرسولات پستی اجباری شد فعالیت ۸۹ آزمایشگاه همکار استاندارد به حالت تعلیق درآمده و بررسی مجدد می شود پیش نویس استاندارد ملی بازرسی و آزمون مجموعه سیلندرهای گاز به تصویب رسید صلاحیت ۶ نهاد بازرسی توسط مرکز ملی تایید صلاحیت ایران بررسی شد وصول مالیات با رعایت عدالت از اولویتهای امور مالیاتی استان کاهش ۳.۱ درصدی نرخ بیکاری استان تهران پای برزو ارجمند و سحر ولدبیگی در «کتونی زرنگی» سقوط 12 درصدی ارزش سهام آرامکو به دلیل اقدام تلافی‌جویانه ایران رایزنی وزرای خارجه ایران و اوکراین درباره حادثه سقوط هواپیمای مسافربری علت سفر همزمان ۱۳ دانش آموخته شریف به اوکراین چه بود؟ توزیع بنزین طبق روال روزانه و همیشگی ادامه دارد بورس های معتبر جهان روند ریزشی را تجربه می کنند مطهری: همیشه گفته بودم استقلالی‌ام رژیمی که به بیماران «پیوند کلیه» کمک می‌کند وزیر راه بر بررسی دلیل سقوط هواپیمای اوکراینی تاکید کرد بازی در سریال‌های مناسبتی بازیگر را فرسوده می‌کند این بیماری، بیماران بستری شده را تهدید می‌کند پرطرفدارترین ها سهم‌های بزرگ در بازار سرمایه به قیمت اصلی خود باز می‌گردند نرم افزار رمزساز ریما در بانک توسعه صادرات ایران فعال شد پربیینده ترین ها پربحث ترین ها کاهش ۴۲.۶ درصدی قاچاق سیگار رشد ۲۴ درصدی میزان بارش‌های کشور تولید سالیانه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن مرغ در کشور در آذر ماه رشد قیمت مسکن نداشتیم کشورهای فاسد، درآمد مالیاتی کمتری دارند قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۱۰/۱۱ امکان کم‌فروشی بنزین در جایگاه‌های سوخت وجود ندارد قیمت خودروهای ایران خودرو امروز ۹۸/۱۰/۱۱ آیین معرفی و تجلیل از پژوهشگران با حمایت بانک صادرات ایران در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد سهم 50 درصدی نان و فرآورده‌های آن در سبد غذایی خانوار‌های ایرانی تجلیل از فرزند همکار شعبه خمینی شهر بانک ایران زمین هزار و یک جایزه در انتظار کاربران همراه بانک ملت توسعه دانش و مهارت عملیات ارزی همکاران از اهداف آموزشی بانک توسعه تعاون است زنجیره‌ی اعتماد، کامل می‌شود؛ گشایش اعتبار اسنادی داخلی توسط بانک‌پاسارگاد پیام مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت آغاز سال نوی میلادی نرم افزار رمزساز ریما در بانک توسعه صادرات ایران فعال شد ثبت نام حمایت معیشتی افرادی که یارانه‌شان قطع شده، از ۲۲ دی ماه بهره برداری آزمایشی از منطقه یک آزاد‌راه تهران شمال دو «دگرگونی بزرگ» در ۲۰۲۰|پیش‌بینی اکونومیست از اقتصاد ایران خودروسازان در ارتقای کیفی استاندارد آلایندگی پیشران بوده اند صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفریقا فرصت‌های زیادی برای صنعتگران و تجار ایرانی دارد

وزیر صمت از تجارت و صنعتگران ایران دعوت کرد از فرصت‌های اقتصادی در بازار آفریقا بهره‌مند شوند.

به گزارش مشرق، عباس علی‌آبادی در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت: امروز اجلاس آفریقا را داشتیم و فردا بزرگترین نمایشگاه دستاوردهای کشور برای معرفی به بیش از ۲ هزار بازرگان و تاجر بین‌المللی برگزار خواهد شد و می‌تواند تبعات خوبی داشته باشد. اجلاس آفریقا با تعداد زیادی از مقامات ارشد سیاسی آفریقا به خوبی برگزار شد که می‌تواند تاثیرات خوبی در رفاه و اقتصاد کشور داشته باشد.

او افزود: آفریقا، اقیانوس فرصت‌ها برای بازرگانان و تجار ما است. از جمله مهمترین این فرصت توسعه‌نیافتگی کامل آفریقا است. البته آفریقایی‌ها به صورت جامع برنامه‌هایی را برای توسعه پیگیری می‌کنند و در این برنامه فرصت‌های برای تجار ما وجود دارد. برای تحقق جهش تولید باید دروازه صادرات باز شود. خیلی از کالاهایی که تولید می‌کنیم به جهت اینکه بازار صادراتی ندارد، مجبور هستیم تولید را محدود کنیم. به عنوان مثال در لوازم خانگی رشد خوبی در کیفیت و کمیت داشتیم، اما همچنان در تهدید کالاهای قاچاق هستیم.

وزیر صمت ادامه داد: از جمله چالش‌هایی که در آفریقا داریم، نبود زیرساخت است که البته این موضوع با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در توسعه زیرساخت حوزه‌های انرژی و حمل و نقل داریم یک فرصت محسوب می‌شود. نرخ رشد اقتصادی در آفریقا از متوسط جهانی بیشتر است و این به معنای فرصت است و ما باید از آن استفاده کنیم. تلاش می‌کنیم تا پایان امسال در تمام یا حداقل بخشی از کشورهای آفریقایی که محوریت دارند، نمایشگاه‌های دائمی برای کالاهای ایرانی را فراهم کنیم و همچنین به آفریقایی‌ها فرصت دهیم که در کشور ما پایگاه معرفی خود را داشته باشند. تراز تجاری ما با آفریقا کاملاً مثبت است و رویکرد ما این است که واردات خود را نیز از آفریقا افزایش دهیم. تا پایان امسال تعداد رایزن‌های بازرگانی ما در آفریقا به ۱۲ مورد می‌رسد و تعداد مراکز بازرگانی به ۱۵ مرکز خواهد رسید.

او در خصوص چالش‌های توسعه تجارت با آفریقا گفت: مهم‌ترین چالش‌ها رقبا هستند که تلاش می‌کنند پس از حضور ما در آفریقا با ابزارهای مختلفی مانند تحریم جلوی این موضوع را بگیرند. برنامه وزارت صمت این است که میزان تجارت ایران اعم از صادرات و واردات نسبت به شرایط فعلی دو برابر شود.

علی‌آبادی افزود: باید ظرفیت‌های مالی و اقتصادی خود را به نفع صادرات بسیج کنیم و هر مانعی که در مسیر صادرات است را برداریم. ما به شرکت‌هایی اولویت می‌دهیم که صادرات محور و دانش‌بنیان هستند. شرکت‌هایی که حداقل ارزبری و بیشترین میزان ارزآوری را دارند. مشارکت مردم زمانی رخ می‌دهد که بتوانیم از سرمایه‌های خرد مردم استفاده کنیم.

او افزود: در حال تعریف پروژه‌هایی هستیم که بر اساس آنها بتوانیم صندوق‌های پروژه را تأسیس کنیم که مردم با سرمایه‌های خرد خود در پروژه‌های ملی مشارکت کنند. به زودی اطلاعیه‌ها در این باره منتشر خواهد شد. اگر بتوانیم این هدف را محقق کنیم، بخش مشارکت مردم در شعار سال را به معنای واقعی و الگوی تازه محقق کنیم.

علی‌آبادی گفت: رقبای ایران حتماً برای ایران مزاحمت ایجاد خواهند کرد. یکی از کارهای مهمی که باید انجام دهیم ابزار تجارت را فراهم کنیم که مهمترین آن حمل و نقل است. برای شرق و شمال آفریقا نسبت خوبی داریم و طبق دستور رئیس‌جمهور برای غرب و جنوبی آفریقا هم از لحاظ حمل‌ونقل پوشش دهیم که کارهای سختی است و حتماً انجام خواهیم داد.

وزیر صمت افزود: آفریقا فرصت خوبی برای صنایع دانش‌بنیان ایران است و کشورهای آفریقایی هم در حوزه آموزش هدف‌گذاری کرده‌اند و ایران باید از این فرصت استفاده کند. همچنین شرکت‌های مهندسی و زیرساخت ایران هم می‌توانند پروژه‌های بزرگی در آفریقا اجرا کنند. کشورهای آفریقایی علاقه‌مند هستند از خودروهای روز استفاده کنند و این فرصتی برای ایران است.

وی تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد به کسانی در اولویت ارز، ارز بدهیم که به سمت تجارت و صادرات بروند به‌ویژه به مقاصد صادراتی ایران از جمله آفریقا.

دیگر خبرها

  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد
  • آفریقا فرصت‌های زیادی برای صنعتگران و تجار ایرانی دارد
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی