Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانه طراحان انقلاب اسلامی موشن‌گرافیک جدید خود را درباره نحوه خروج افقی نظامیان آمریکایی از خاورمیانه منتشر کرد. ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، یکشنبه شب بود که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی حماسی و دشمن‌شکن خود در واکنش به ترور شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از تبعات حضور آمریکایی‌ها در منطقه گفت و به این نکته اشاره کرد که وقتی آمریکایی‌ها عمودی آمدند و افقی برگشتند، خواهند فهمید که منطقه و انتخابات را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضع جالب و مقتدرانه سیدحسن نصرالله مورد توجه بسیاری از هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی قرار گرفت و آثار بسیاری متناسب با این موضع‌گیری مقتدرانه تولید و منتشر شد. 

خانه طراحان انقلاب اسلامی نیز در تازه‌ترین اقدام خود موشن‌گرافیک جدیدی را با محور موضع مقتدرانه دبیرکل حزب‌الله لبنان منتشر کرد. این موشن‌گرافیک توسط استودیو کندو طراحی و اجرا شده است.

 

 

پوسترهایی به مناسبت «انتقام سخت» ایران از ارتش جنایتکار آمریکا+عکسکاریکاتور جدید شجاعی طباطبایی درباره «انتقام سخت» سپاه از ارتش جنایتکار آمریکا+عکسمحمدرضا دوست‌محمدی:کارهایمان در قبال عظمت شخصیت «حاج قاسم» حقیر و ناچیز است

انتهای پیام/

R1527/P/S4,40/CT1 واژه های کاربردی مرتبط خاورمیانه سید حسن نصرالله خانه طراحان انقلاب اسلامی سردار قاسم سلیمانی هنرهای تجسمی دونالد ترامپ گرافیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خاورمیانه سید حسن نصرالله خانه طراحان انقلاب اسلامی سردار قاسم سلیمانی هنرهای تجسمی دونالد ترامپ گرافیک خاورمیانه سید حسن نصرالله خانه طراحان انقلاب اسلامی شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی هنرهای تجسمی دونالد ترامپ گرافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جواد نکونام با یک امتیاز تبریز را به مقصد تهران ترک کردند تا با توجه به مساوی پرسپولیس و سپاهان، هنچنان صدرنشین جدول رقابت‌ها باقی بمانند و همه چیز برای قهرمانی دست خودشان باشد.

نکته جالب این تساوی، ناکامی استقلال در گلزنی خارج از تهران بود. اتفاقی که بعد از ۱۴۵ روز رخ داد چرا که آبی‌ها در تمام بازی‌های خارج از خانه خود از تاریخ ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ تا کنون گل زده بودند تا سرانجام حسین پورحمیدی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود برابر آن‌ها شد.

استقلال آخرین بار در هفته دوازدهم در اهواز مقابل فولاد با تساوی بدون گل متوقف شد. همان دیدار جنجالی که جزو نخستین بازی‌های مربی اسپانیایی روی نیمکت فولادی‌ها بود.

شاگردان نکونام بعد از آن به ترتیب با تیم‌های پرسپولیس، گل‌گهر، ملوان، استقلال خوزستان، هوادار و آلومینیوم اراک به عنوان مهمان به میدان رفته بودند و در همه این دیدار‌ها موفق به گلزنی شده بودند تا اینکه تراکتور ترمز‌ آن‌ها را در تبریز کشید.

دیگر خبرها

  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه
  • 5 گل برتر اینتر مقابل ساسولو در خارج از خانه / فیلم
  • عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • تقدیر از مقاومت عراق، موضع کلمبیا و خیزش دانشجویان آمریکایی/ تاکید بر شکست قطعی هرگونه تجاوز احتمالی اشغالگران به رفح
  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • ماجرای مالیات بر عایدی سرمایه چیست؟/ ببینید وقتی قانون تصویب شود چقدر باید مالیات بدهید؟ (فیلم)