Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده دانشگاه دفاع ملی گفت: آمریکایی‌ها اگر می‌خواهند از تیغ تیز ایران در امان بمانند، منطقه را ترک کنند.

سرتیپ پاسدار احمد وحیدی صبح امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش که در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدام امروز ما پایان کار نبود و این نخستین مرحله از انتقام جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به اقدام ناجوانمردانه و تروریستی جنایتکاران آمریکایی در شهید کردن سپهبد سلیمانی بود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ممکن است نظامیان تروریست آمریکایی هرلحظه از یک صف واحد و بنیان مرصوص هدف حملات انتقام جویانه قرار گیرند.

وزیر سابق دفاع گفت: نظامیان تروریست آمریکایی قاتلان  و مجرمانی هستند که باید مجازات شوند.
‌آمریکایی‌ها نباید گمان کنند پاسخ داده شده و کار تمام شده است. بهتر است نظامیان آمریکایی برای در امان ماندن از تیغ تیز انتقام جمهوری اسلامی ایران منطقه را ترک کنند.

فرمانده دانشگاه دفاع ملی در ادامه گفت: قطعا اگر دشمن مرتکب جنایات تروریستی دیگری شود دنیای آنان را با خطر مواجه می کنیم.

وحیدی بیان کرد: نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بازوهای قدرتمند اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران آماده برداشتن یک گام بلند برای زدن تودهنی به نظامیان متجاوز و اشغالگر آمریکایی هستند.

انتهای پیام 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید قاسم سلیمانی دانشگاه جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر؛ جزیره تماماً ایرانی بوموسی یکی از جزایر سه گانه خلیج‌فارس است که امارات متحده عربی نسبت به آن ادعاهایی واهی دارد بر همین اساس دولت تلاش دارد تا با توسعه زیرساخت‌های گردشگری و حمل و نقلی این جزیره حضور گردشگران و رفت و آمد به این جزیره را تسهیل کند.

قطعاً اولین پیش‌نیاز برای تحقق این هدف احداث اسکله است که سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6097417

دیگر خبرها

  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا
  • هیچ مماشاتی با اعمال قدرت علیه ایران در کار نیست | عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی