Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار سنندج گفت: با ۴۴ هزار و ۶۰۸ تن آسفالت، بیش از ۳۰۷ هزار مترمربع از معابر و محلات سنندج در سال جاری آسفالت و بهسازی شد.

به گزارش ایمنا، حشمت الله صیدی با اشاره به آمار بهسازی محلات، اظهار کرد: متاسفانه افزایش  قیمت قیر، شهرداری‌ها را با مشکل جدی در راستای بهسازی معابر مواجه کرد.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته هیچ‌گونه وجهی تحت عنوان خودیاری جهت آسفالت معابر از شهروندان اخذ نشد و تمام توان خود را صرف انجام تعهدات سال های ۹۲ تا ۹۶ کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیدی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با ۴۴ هزار و ۶۰۸ تن آسفالت، ۳۰۷ هزار مترمربع از معابر و محلات سطح شهر آسفالت و بهسازی شد.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: بیش از ۱۴۲ هزار مترمربع از آسفالت انجام شده با تناژ  ۲۴ هزار و ۲۷۷ تن صرف بهسازی پروژه‌های عمرانی شده است.

وی گفت: بیش از ۱۶۵ هزار مترمربع از محلات و معابر سطح شهر هم با ۲۰ هزار و ۳۳۱ تن آسفالت در سالجاری بهسازی شد.

صیدی تصریح کرد: با هدف پر کردن تَرک‌ها و فضاهای خالی سطحی، جلوگیری از گسترش بیشتر خرابی‌ها و افزایش دوام و طول عمر آسفالت امسال عملیات درزگیری بیش از ۲۶ هزار متر از خیابان اصلی سطح شهر در سالجاری انجام شد.

شهردار سنندج اضافه کرد: آسفالت پروژه بلوار ۲۴ متری کمربندی آبیدر به متراژ ۱۴ هزار و ۶۰۰ مترمربع در دو لایه، آسفالت تقاطع غیرهمسطح بلوار توحید و اتصال بلوار کردستان به ساحلی به متراژ  ۳۸ هزار و ۴۱۷ مترمربع و میدان ورودی ننله به سطح ۱۰ هزار مترمربع در دو لایه، از جمله پروژه‌های عمرانی است که در سالجاری آسفالت و بهسازی شد.

کد خبر 404889

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر شهروند شهرداری سنندج شهردار سنندج آسفالت پروژه هاي عمراني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قطعه سوم کمربندی نسیم شمال در محدوده چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر فردا یکشنبه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این پروژه پس از حدود ۴ ماه تلاش برای مرمت و زیرسازی و بهسازی با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار قزوین با بیان اینکه طول این محور ۲۴۰۰ متر است، بیان کرد: تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها، بهسازی وضع موجود و اصلاح آبروهای معبر از جمله اقداماتی است که در این محور اجرا شده است.

وی تاکید کرد: این محور با شرایط متفاوتی بازسازی شده و ۳۰ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۸ هزار متر مکعب بیس تثبیتی و ۹ هزار تن آسفالت در آن استفاده شده است.

صباغی با اشاره به نقش این محور در کاهش ترافیک هسته اصلی شهر قزوین یادآور شد: از شهروندان برای سعه صدر در طول اجرای این پروژه تقدیر می‌کنیم.

کد خبر 6096671

دیگر خبرها

  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • نوسازی و بهسازی فرودگاه شهدای جزیره خارگ پایان یافت
  • باران یک‌هزار کیلومتر راه عشایری ایلام را تخریب کرد
  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد