Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان عصر روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به منظور کاربردی و به روز کردن آموزش ها، نسبت به تعریف و استانداردسازی دوره های آموزشی مهارتی با مشارکت بخش دولتی و خصوصی اقدام کرده است.

محمد حسینی با بیان این که آموزش های منجر به اشتغال در فنی و حرفه ای زمانی محقق می شود که بتوانیم به بازار کار نزدیک شویم، افزود: در این راستا تفاهمنامه های مختلفی در حوزه گردشگری، جهادکشاورزی، آب و فاضلاب شهری ، مخابرات و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

....به منظور برگزاری دوره های آموزشی منعقد کرده ایم.

وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه فنی و حرفه ای گیلان با شرکت مخابرات استان بیان داشت: این تفاهمنامه نیز با هدف توسعه مهارت آموزی در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات و افزایش ظرفیت کارآفرینی و اشتغال جوانان استان منعقد شده که در این راستا، برگزاری دوره های آموزشی برنامه ریزی شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان درباره آغاز اولین دوره آموزشی ویژه نصابان فیبرنوری (آموزش ۵۰ساعته) در رشت اظهار داشت: این دوره آموزشی نیز بر اساس تفاهمنامه فنی و حرفه ای با شرکت مخابرات گیلان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به شرکت  ۲۰ نفر از نصابان فیبرنوری در این دوره آموزشی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با فراهم بودن تجهیزات لازم، زیر نظر اساتید فنی و حرفه ای و مخابرات  گیلان آموزش می بینند.

وی بیان داشت: مراکز فنی و حرفه ای گیلان به کارگاه سنجش مهارت الکترونیکی مجهز شده اند و در زمان حاضر در همه شهرستان های گیلان امکان برگزاری آزمون های آنلاین فراهم است.

۲۲مرکز دولتی فنی و حرفه ای در استان گیلان فعال است.

برچسب‌ها رشت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گیلان رشت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

عباس حمزه‌ای در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی که در سالن جلسات اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: با هدف توسعه و ترویج صنایع دستی دوره‌های آموزشی رایگان از ۱۰ اردیبهشت در خرم‌آباد و بروجرد برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای دوره‌های آموزشی زره بافی در خرم‌آباد و ورشوسازی در بروجرد ثبت نام کرده و به آموزش این صنایع دستی ارزشمند استان بپردازند.
معاون صنایع دستی لرستان علاقمندان برای ثبت نام رایگان این دوره‌ها می‌توانند با شماره تماس معاونت صنایع‌دستی استان لرستان مراجعه کنند.
به گفته حمزه‌ای دوره آموزشی زره بافی در محل خرم‌آباد ساختمان سابق صنایع‌دستی و دوره آموزشی ورشو سازی درمحل بروجرد، خانه ورشو سازی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران