Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیش از ۵۰۰ نفر از اساتید دانشگاه‌های کشور نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری منتشر کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، بیش از پانصد نفر از اساتید دانشگاه‌های کشور در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ

حضرت آیت‌الله‌العظمی امام‌خامنه‌ای.

ولی امر مسلمانان و رهبر آزادگان جهان

سلام و احترام

در زمانه‌ای که مسلمانان در کشور‌های اسلامی، زیر چکمه‌های آمریکای خونخوار و ایادی متحجرش و رژیم کودک‌کُش اسرائیل در خون خود می‌غلتند، ما به برکت فداکاری‌ها و جانفشانی‌های بی‌دریغ سربازان این وطن، همچون حاج‌قاسم سلیمانی و یارانش، در فضای امن ایران اسلامی، در سنگر دانشگاه به تعلیم و تعلم و پژوهش مشغول بودیم، غافل از اینکه دست تقدیر چنین است که گام دوم انقلابمان با خون به‌ناحق به زمین ریخته شدۀ بهترین بندگان خدا آبیاری شود. غم از دست‌دادن سردار رشید اسلام، شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی و همرزمانش جگرمان را پاره‌پاره و قلبمان را مالامال از حزن و اندوه کرد.

رهبر انقلاب! خام‌اندیشان و بزدلان بر این توهم‌اند که با رفتن سرداری امین و شجاع، خللی در مسیر پُرشور و شعور امام‌خمینی (ره) به‌وجود می‌آید؛ اما انقلاب اسلامی بزرگ‌تر از این امتحان را با موفقیت و سربلندی پشت سر گذاشته است و آینده ثابت می‌کند به‌فضل قادر متعال این خیال خام توهمی بیش نیست.

امام امت! ما فرزندان انقلابی‌تان در دانشگاه، عقلانی‌ترین اقدام را انتقامی سخت می‌دانیم و بر این باوریم که بی‌عملی، دشمن خونخوار را جسورتر می‌کند و در این راه، استاد و دانشجو، مرد و زن، اشاره‌تان را حتی به گوشۀ چشمی، انتظار می‌کشیم تا جامۀ رزم بپوشیم و در هر کجای عالَم که، ولی امرمان فرمان دهد، با ندای عاشورایی لبیک یا حسین (ع)، به جهاد بپردازیم که خداوند تبارک و تعالی فرمود: إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ.

فرمانده کل قوا! در محضر امام عصر -ارواحنا لتراب مقدمه الفدا- گواهی دهید که فرزندان انقلابی‌تان تا آخرین قطرۀ خون، لحظه‌ای از آرمان‌های امام (ره) و رهبر خود عقب نمی‌نشینند و جان ناقابلشان را در راه اسلام و وطن اسلامی‌شان فدا می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اساتید دانشگاهها رهبر انقلاب شهادت سردار سلیمانی نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی به رهبر انقلاب

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از بازار، ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی کشور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب از سیاست های بانک مرکزی در حوزه سرکوب نرخ ارز صادرات و انتشار گواهی سپرده ۳۰ درصدی انتقاد کردند و خواستار واقعی‌سازی نرخ ارز در سامانه نیما مبتنی بر نرخ شناور مدیریت شده نص صریح قانون شدند.

انجمن های فولاد، پتروشیمی، پالایش نفت، سنگ آهن، پلیمر، آلومینیوم، سرب و روی، مس، نساجی و صنعت کفش ایران این نامه را به رهبری نوشته اند.

 

 

دیگر خبرها

  • توصیه جالب رهبر انقلاب خطاب به زائران بیت‌الله الحرام
  • نامه ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی به رهبر انقلاب
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است