Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرائت دعای ندبه با نوای میثم مطیعی در مهدیه گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم تدفین و خاکسپاری فرمانده شهید و سرباز ولایت شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمش سرتیپ پاسدار حسین پورجعفری امروز صبح در گلزار شهدای کرمان برگزار شد. اگرچه به مردم اطلاع‌رسانی نشده بود، اما همچنان خیل عظیمی از مردمی که از شب گذشته در محل گلزار شهدای کرمان حضور داشتند شاهد خاکسپاری ابدان مطهر شهدای جبهه مقاومت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گلزار شهدای کرمان و مزار مطهر این شهید والامقام جمعه این هفته ۲۰ دی میزبان مراسم قرائت دعای شریف ندبه با نوای میثم مطیعی مداح اهل‌بیت (ع) و سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان است.

این برنامه که به همت هیئت رزمندگان اسلام برگزار می‌شود، به صورت زنده از شبکه اول سیما پخش می‌شود. منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: میثم مطیعی فرهنگی حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت سالروز شهادت استاد مطهری هفته  بزرگداشت مقام معلم و عقیدتی سیاسی در  سپاه با حضور مردم و مسئولین مزار شهدای شهرستان پلدشت عطر افشانی شد .

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین ،خانواده های معظم شهداء و ایثارگران برگزار شد حاضران با نثار فاتحه بر ادامه راه شهدای والامقام تاکید کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام