Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@18:22:54 GMT

توصیه امری برای نیمار؛ به بارسلونا برگرد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۳۳۷۲

توصیه امری برای نیمار؛ به بارسلونا برگرد

اونای امری سرمربی سابق پی اس جی و آرسنال به نیمار توصیه کرد که از پی اس جی جدا شود و به لالیگا برگردد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا برای فصل 21-2020 به این یقین رسیده است که برای جذب نیمار جدی تر از همیشه تلاش کند. اگر تابستان گذشته بارسا برای این مهم تردیدهایی داشت، حالا دیگر اطمینان دارد که نیمار همان خریدی است که می تواند باعث ارتقای سطح کیفی تیم شده و هواداران را نیز به وجد بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

نیمار خود نیز تلاش زیادی برای بازگشت به لالیگا داشت. او مدت ها با رئال در حال مذاکره بود ولی با پشیمانی سران رئال ترجیح داد با بارسا وارد مذاکراتی جدی شود اما در نهایت درخواست پی اس جی به قدری بالا بود که مذاکرات به نتیجه ای نرسید.

برای تابستان پیش رو نیز پی اس جی نیاز مالی برای فروش نیمار ندارد ولی ستاره برزیلی می تواند با استفاده از یک قانون فیفا و با پرداخت 180 میلیون یورو غرامت، قراردادش را فسخ کند.

 

 

 

 

 

اونای امری سرمربی اسپانیایی که در اولین فصل حضور نیمار در پی اس جی سرمربی او بود، به کادنا سر گفت:« من خودم یکی از کسانی بودم که تلاش زیادی برای متقاعد کردن نیمار به جدایی از بارسا کردم اما حالا که در اسپانیا هستم، معتقدم او باید به لالیگا برگردد. نیمار از بارسا جدا شد تا از زیر سایه مسی خارج شود. صحبت های زیادی شنیده می شود مبنی بر اینکه او فصل بعد به بارسا بازخواهد گشت و من هم با این مساله موافقم. بهترین تیم های دنیا در لالیگا هستند و بهترین های دنیا هم باید در بهترین تیم ها حضور داشته باشند. 

نیمار بهترین بازیکنی است که با او کار کرده ام و الان در 27 سالگی، شرایطی مساعد برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا دارد. مشکل نیمار تداوم است و اگر بتواند به این مهم دست یابد، بهترین بازیکن دنیا خواهد شد.»

 

بارسلونا آرسنال نیمار اونای امری (سرمربی) پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا آرسنال نیمار اونای امری سرمربی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی و در جریان پیروزی 6-0 بارسلونا مقابل ختافه، ژاوی برای آخرین بار با پیراهن بارسلونا گلزنی کرد.

دانلود (3.3MB)

دیگر خبرها

  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • پیام انگیزشی قلعه‌نویی به شمسایی: با جام برگرد!
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا