Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت بندرعباس با بیان این که سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فردی معتقد به وحدت اسلامی بود و برای وحدت اسلامی تلاش می‌کرد، خاطرنشان کرد: این فرمانده دلاور با علمای اهل‌سنت بهترین روابط را داشت و سعی در ارتقای جایگاه علما اعم از شیعه و سنی در سطح جامعه را داشت.

سید عبدالباعث قتالی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های شهادت سربلندانه شهید حاج قاسم سلیمانی، وحدت و انسجام عمیقی است که در جامعه اسلامی بوجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: وحدت اسلامی از اصول اساسی اسلام است و اکنون که شاهد شهادت یکی از سرداران بزرگ اسلام هستیم، این وحدت اکنون بیش از هر زمان دیگری خود را نشان داده است.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس با بیان این که سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فردی معتقد به وحدت اسلامی بود و برای وحدت اسلامی تلاش می‌کرد، خاطرنشان کرد: این فرمانده دلاور با علمای اهل‌سنت بهترین روابط را داشت و سعی در ارتقای جایگاه علما اعم از شیعه و سنی در سطح جامعه را داشت.

شیخ قتالی ادامه داد: بعد از شنیده شدن خبر شهادت این سردار بزرگوار عموم مردم اعم از شیعه و سنی نگران و متأثر شدند و بدنبال آن شیعه و سنی یک صدا با سردار سلیمانی وداع کردند.

وی تصریح کرد: نباید فراموش کرد که همه ما از هر گروه، جناح، قومیت، تفکر و مذهب در یک خانه به نام ایران زندگی می‌کنیم و حفظ ایران، حفظ کیان و موجودیت همه ما است و همه ما دارای سرنوشت مشترکی هستیم و لذا در لحظات سختی و توطئه دشمنان باید در کنار هم باشیم.

این روحانی برجسته اهل‌سنت جنوب گفت: سردار سلیمانی با رویکرد خود، الگویی برای وحدت اسلامی بود و وداع با این سردار بزرگ، وداع با یکی از سربازان فداکار وطن است که به حق شاهد شکوه عظیمی در وداع با این شخصیت عزیز بودیم.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: اهل سنت حاج قاسم هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تب و تاب لیست‌های انتخاباتی در واپسین ساعات مجاز تبلیغات

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: شمارش معکوس برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه آغاز شده، انتخاباتی با داوطلبانی از طیف‌های مختلف که اهمیت مشارکت گسترده در آن بیش از ادوار گذشته است.

در باب اهمیت مشارکت در انتخابات، رهبر معظم انقلاب در بیاناتی انتخابات را برای کشور و ملت، فرصتی بسیار بزرگ و برای دشمنان تهدید خواندند و افزودند: «برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رأی، تضمین کننده امنیت کشور خواهد بود زیرا دشمنان از پشتوانه مردمی نظام بیش از امکانات تسلیحاتی آن هراس دارند.»

در موضوع اهمیت حضور در انتخابات، همواره مسؤولان در رده‌های مختلف سخن گفته‌اند و با توجه به شرایط موجود حضور آگاهانه مردم در انتخابات می‌تواند گره گشا باشد.

همانگونه که می‌دانیم انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است و نظر و رأی مردم نیز نتایج آن را مشخص می‌کند.

حوزه انتخابیه کرمانشاه در استان کرمانشاه سه هشتم کرسی‌های نمایندگی استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی را در اختیار دارد که تکلیف یک نفر از این ۳ نمایندگان در دور اول انتخابات در تاریخ ۱۱ اسفند مشخص شد، اما برای مشخص شدن ۲ نفر بعدی کار به دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت کشیده شده است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم در کرمانشاه عبدالرضا مصری با ۴۷ هزار و ۶۷۱ رأی، فضل الله رنجبر با ۳۴ هزار و ۱۳۸ رأی، جهانبخش امینی با ۳۱ هزار و ۷۸۲ رأی و ابراهیم رحیمی زنگنه با کسب ۲۹ هزار و ۹۸۶ رأی در این حوزه انتخابیه به دور دوم انتخابات راه یافتند که از بین آنان دو نفر راهی مجلس خواهد شد.

جریانات سیاسی که در دور اول انتخابات از روزهای اولیه نسبت به انتشار لیست‌های انتخاباتی اقدام کردند اما در دور دوم با توجه به رقابت نزدیک کاندیدا در حال تجزیه و تحلیل هستند.

لیست شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی کرمانشاه برای دور دوم انتخابات

شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای لیست کاندیداهای مورد حمایت این شورا در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان کرمانشاه اعلام کرد.

بیانیه شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی کرمانشاه در خصوص پیشنهاد نامزدهای اصلح برای انتخابات دومین دوره مجلس شورای اسلامی از شهرستان کرمانشاه به شرح زیر است:

احتراماً به اطلاع مردم فهیم، انقلابی و شریف کرمانشاه می‌رساند شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه بمنظور انتخاب و پیشنهاد نامزد / نامزدهای اصلح مجمع مشاورانی متشکل از منتخبی از نخبگان، فرهیختگان، اساتید حوزه و دانشگاه؛ اکثریت قریب به اتفاق احزاب و جریانات بزرگ سیاسی، انقلابی و ولایتمدار کرمانشاه و همچنین بزرگان و معتمدین، دلسوزان و اعضای خود از بین احزاب و تشکل‌های بزرگ عضو جبهه شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی تشکیل داد.

در این راستا این شورا همچون دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی با افتخار دو تن از مفاخر و بهترین نیروهای توانمند، کارآمد، دلسوز و دانشمند استان کرمانشاه که کارآزموده و امتحان پس داده در عرصه‌های مهم مدیریتی و اجرایی و آگاه به وظایف نمایندگی و شایسته وکالت مردم شریف و محجوب کرمانشاه را اصلح تشخیص داده و برای ساختن و آبادانی هر چه بیشتر و بهتر کرمانشاه سربلند _ این سینه ستبر ایران زمین _ با کمال تواضع و خشوع به مردم آگاه و بصیر کرمانشاه معرفی می‌نماید.

لذا ضمن دعوت همگانی برای حضور حداکثری در پای صندوقهای رأی در روز جمعه ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ برای برگزاری انتخاباتی پرشور، حماسی و دشمن شکن و وحدت آفرین، نامزدهای اصلح خود را همچون دور اول با افتخار، آقایان عبدالرضا مصری و ابراهیم رحیمی زنگنه به مردم آگاه و انقلابی کرمانشاه سرافراز و غیرتمند پیشنهاد می‌نماید.

کد خبر 6100761

دیگر خبرها

  • تب و تاب لیست‌های انتخاباتی در واپسین ساعات مجاز تبلیغات
  • معین وزارت اقتصاد طالبان: در دوران جمهوریت «فساد» به فرهنگ تبدیل شده بود/ به عنوان فردی «شیعه» با صلاحیت کامل در ساختار امارت اسلامی مشغول هستم
  • قهرمانان سرزمین علویان در حماسه خان طومان به دنیا اثبات شدند
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه