Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاروکشی در حرم منور رضوی یک سنت دیرینه در راستای خدمت‌رسانی بهتر به زائران و مجاوران و البته تنظیف حرم منور رضوی است. ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، جاروکشی در حرم منور رضوی یک سنت دیرینه در راستای خدمت‌رسانی بهتر به زائران و مجاوران و البته تنظیف حرم منور رضوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدام بارگاه منور رضوی در این زمینه همواره نقش بارزی دارند و حرم منور رضوی را آماده پذیرایی از زائران و مجاوران با فضایی آراسته می‌کنند.

جشن تکلیف دختران مناطق محروم مشهد در حرم رضوی برگزار شدحضور پرشور زائران در مراسم تشییع پیکر سرداران مقاومت ‌در حرم رضویتمهیدات ویژه ترافیکی اطراف حرم رضوی برای تشییع پیکر سپهبد شهید سلیمانی

در زیر شاهد فیلمی از جاروکشی خدام بارگاه رضوی در حرم منور امام هشتم(ع) هستید:

 

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در جلسه ستاد اربعین حسینی استان که با حضور معاون خدمات شهری شهرداری کربلا برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهیدان عراق که در برابر داعش ایستادگی کردند بالأخص شهید ابومهدی المهندس، گفت: ستاد اربعین حسینی استان به صورت ماهانه با هدف ایجاد آمادگی در برگزاری شایسته اربعین حسینی برگزار می‌شود تا مقدمات این رویداد عظیم را به بهترین نحو فراهم کنیم.

 محمدرضا جان‌نثاری با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۰ هزار نفر از مردم استان اصفهان در اربعین حسینی میهمانان برادران عراقی خود هستند، افزود: از مهمان نوازی بی‌نظیر مردم و دولت عراق در ایام اربعین حسینی قدردانی می‌کنیم.


او گفت: این مهمان نوازی الگوی شایسته‌ای برای همه دنیا است تا محبت و برادری را از مردم عراق یاد بگیرند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خاطرنشان کرد: آنان هر چه دارند برای خدمت به زائران در طبق اخلاص می‌گذارند ما نیز از این بابت صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

جان‌نثاری گفت: آمادگی داریم هر کمکی که مسؤولان عراقی تشخیص می‌دهند را برای برگزاری اربعین حسینی انجام دهیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ادامه داد: خود را ملزم می‌دانیم که همه اقداماتی که انجام می‌دهیم تحت نظر دولت عراق باشد.


او  بیان کرد: برنامه‌ریزی شود تا تمامی شهرداران استان با محوریت شهرداری اصفهان در ایام اربعین همکاری لازم را با خدمات شهری کربلا داشته باشند.

 معاون خدمات شهری کربلا نیز در این نشست  با گرامیداشت یاد شهیدان ایران اسلامی بالأخص شهید والامقام سردار سلیمانی گفت: ما و برادران ایرانی مان یک گروه مشترک با هدف خدمت‌رسانی به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) هستیم و هیچگونه جدایی بین ما نیست.
علی یحیی عبد با تأکید بر اینکه در ایام اربعین حسینی منش و رویکرد شیعه حضرت امیرالمومنین (ع) را به جهانیان نشان می‌دهیم، ادامه داد: اربعین یک رویداد جهانی و برگزاری شایسته آن موفقیتی برای جهان اسلام است.


معاون خدمات شهری کربلا اظهار کرد: برای ما باعث افتخار است که خادم امام حسین (ع) هستیم و می‌دانیم که برای شما نیز خدمت به زائران سیدالشهداء (ع) افتخار است، زیرا همه ما هر چه که داریم از لطف و مهربانی امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) است.


او گفت: سال گذشته شاهد حضور ۲۲ میلیون زائر در عراق بودیم و طبق پیش‌بینی‌های ما در اربعین سال جاری حضور زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین به ۳۰ میلیون نفر خواهد رسید.


یحیی عبد با اشاره به اینکه سالانه ۵ میلیون نفر به زائران اربعین حسینی اضافه می‌شود، عنوان کرد: مواکب اصفهانی در کربلا به خاطر حضور پرشور و خلاقیت‌هایی که در خدمت‌رسانی به زائران دارند زبانزد هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند