Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@22:08:43 GMT

ماژول یونیورسال اینترنت اشیا ساخته شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۳۹۹۰

ساعت24-یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان زنجان، موفق به ساخت ماژول یونیورسال اینترنت اشیا شد.

 از خصوصیات این ماژول می‌توان به ارسال اطلاعات در بسترهای رادیویی و اینترنتی اشاره کرد که در زمینه‌های مختلفی از جمله Telemetry و Telemedicine کاربردهای فراوانی دارد.

قابلیت ارسال اطلاعات از طریق شبکه رادیویی و اینترنتی، ارسال اطلاعات در نقاط کور و غیرپوشش شبکه‌های تلفن همراه از مزیت‌های این ماژول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این ماژول توان مصرفی بسیار پایینی دارد و می تواند با یک باطری لیتیومی برای مدت‌های بسیار طولانی کار کند.

شرکت‌ها و ارگان‌های صنعتی، صنایع نفت و گاز، مراکز درمانی، وزارت بهداشت، صنایع تولید محصولات الکترونیک و فناوری اطلاعات مخاطبان اصلی استفاده از این ماژول هستند.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت علوم، این شرکت همگام با توسعه فناوری اطلاعات در کشور، محصول جدید خود را با عنوان ماژول یونیورسال اینترنت اشیا راه اندازی کرده و موفق به دریافت تاییده آن از اداره کل مخابرات استان زنجان شده است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی

به گزارش خبرنگار مهر، چیپ یا همان تراشه ها، یک قطعه الکترونیکی حیاتی و کوچک اند که وظیفه پردازش اطلاعات را عهده دار است. تراشه ها در صنایع مختلف خودروسازی، پزشکی، انرژی و همچنین تولیدات مبتنی بر فناوری اطلاعات همانند کارت‌های هوشمند ملی، کارت‌های بانکی و یا در تولید قطعات خودرو و هواپیما، دستگاه‌های اینترنت اشیا و بسیاری از تجهیزات مخابراتی کاربرد دارند.

در یک دهه اخیر بسیاری از کشورها برای بومی سازی و تولید «ریزتراشه‌های خاص» ورود کرده اند و اصطلاحاً وارد یک «جنگ فناوری» در حوزه ساخت تراشه‌های پیشرفته شده اند.

کد خبر 6089735 ندا نظری

دیگر خبرها

  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!