Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه خبری العربیه، شرکت هواپیمایی امارات پیش از تکذیب این خبر از لغو سفرهای خود از مبدا دبی به مقصد بغداد و بالعکس خبر داده بود.

هواپیمایی امارات امروز (چهارشنبه) در بیانیه ای اعلام کرد که به دقت در حال بررسی تحولات منطقه است و با مسئولان دولتی در مورد پروازها به کشورهای خاورمیانه ارتباط دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هواپیمایی یک پرواز برگشت از بغداد را صبح امروز لغو کرد.  پیشتر شرکت هواپیمایی «فلای دبی» هم یک پرواز به بغداد را لغو کرده بود.

اداره هوانوردی فدرال آمریکا نیز بامداد چهارشنبه پرواز خطوط هوایی این کشور در حریم هوایی ایران، عراق، کشورهای حاشیه خلیج فارس و دریای عمان را ممنوع اعلام کرد.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک دهها موشک بالستیک به سمت پایگاه «عین‌الاسد» آمریکا در استان الانبار عراق خبر داد.

این حمله موشکی در پاسخ به حمله تروریستی روز جمعه ۱۳ دی ماه آمریکا به خودرو حامل سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان بسیج مردمی عراق و شهادت این دو فرمانده مقاومت، انجام گرفت.

براساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی دهها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است.

برچسب‌ها عراق امارات‌ متحده ‌عربی ایران هواپیمایی پروندهٔ خبری انتقام سخت شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عراق امارات متحده عربی ایران هواپیمایی عراق امارات متحده عربی ایران هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد

حسن جعفری گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای مواجه شد.

وی اضافه کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند