Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی کشور: وقتی دو ملت ایران و عراق داشتند به هم نزدیک می‌شدند دشمن تلاش کرد بین آنان تفرقه بیندازد اما خون شهدای مقاومت این دو ملت را بار دیگر به هم نزدیک کرد. ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان صبح امروز در گردهمایی علما و روحانیون اهل سنت شمال کشور یادمان سپهبد شهید قاسم سلیمانی ضمن گرامیداشت شهدای مقاومت اظهارداشت: امروز خداوند انوار شهدا را در برابر ما قرار داد و ما را تاریکی‌ها رهایی بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حاج قاسم معتقد بود ما از حوزه اختلاف شیعه و سنی عبور کردیم و گردنه سخت اختلافات به پایان رسیده است. او با چشمان تیزبین خود که همه اتفاقات را رصد می‌کرد می‌گوید که ما آرام آرام وارد مرحله تمدن سازی می‌شویم.

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی کشور با اشاره به وظیفه علمای شیعه و سنی بیان داشت: حال که از این گردنه سخت عبور کرده‌ایم نباید اجازه دهیم عده‌ای اتحاد امت اسلامی را مخدوش کنند.

‌پیکر سیدالشهدای مقاومت در خاک وطن آرام گرفت / سنگ‌تمام مردم کرمان برای عزیزترین سردارتهران| موج خروشان مردم در تشییع شهدای مقاومت لرزه به اندام استکبار انداختاقتدای مردم شهرری به شهیدان زمانی‌نیا و میرزایی / جوانان ‌راه شهدای مقاومت را ادامه می‌دهند+ فیلم‌

وی گفت: امت اسلامی نباید اجازه دهند حال که از این گردنه های سخت عبور کرده و به مرحله تمدن سازی رسیدیم کسانی این وحدت را از بین ببرند.

لطفیان ادامه داد: امام خمینی (ره) مکتبی را بنیان نهاد که وحشت و هراس را در دل مستکبران انداخت. حاج قاسم سلیمانی مصداق این آیه است که خداوند نویدش را به نبی مکرم اسلام داده بود. امروز رسالت و وظیفه علما این است که در عرصه تربیت نیرو برای تبیعت و پیروی از مکتب پیامبر اکرم (ص) بیش از گذشته تلاش کنند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین اقدام سردار سلیمانی این بود که جلوی جنگ داخلی و خون‌ریزی که توسط گروه های تکفیری و افراطی در کشورهای اسلامی می‌شد را گرفت.

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی کشور با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی در دو جبهه همزمان با دشمنان می‌جنگید، خاطرنشان کرد: حاج قاسم سرداری بود که در یک میدان با آمریکا و مستکبران می‌جنگید و در میدان دیگر با کسانی که ادعای مسلمانی داشتند اما خون ملت‌های مسلمان را روی زمین می‌ریختند، مبارزه می‌کرد.

وی گفت: کار جبهه مقاومت برای خشکاندن جبهه تکفیر مهم‌تر از مقابله با آمریکا بود. امروز ما نیز باید در دو میدان مبارزه کنیم هم جهانخواران و تمدن پوشالی غرب را به چالش بکشیم و هم با خشک مغزانی که به نام اسلام و قرآن و رسول الله (ص) خون از پیکر اسلامی بر زمین می‌ریزند، مقابله کنیم.

وی اظهارداشت: در گام بعدی وظیفه عالمان فرزانگان و فرهیختگان حوزه‌های علمیه است تا عرصه فکری امت اسلامی را که دچار شبهاتی است پاک کنند. بعد از خون‌هایی که در مسیر جبهه مقاومت ریخته می‌شود وظیفه ماست که با بیان و قلم به صحنه بیاییم و ذهن و اندیشه جوانان را از شبهه‌های استعمار پیر پاک کنیم.

دبیر شورای‌ برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی کشور خاطرنشان کرد: امروز باید با شهید سلیمانی پیمان ببندیم که اگر خون شما زمین را تطهیر کرد ما نیز باید آلودگی‌های فکری و ذهنی را از اندیشه‌های جوانان ایران و همه سرزمین‌های اسلامی بزداییم.

وی تأکید کرد: آنچه در این عرصه باید برای جوانان تبیین شود این است که شهید سلیمانی با الهام از مکتب تربیتی اسلام و امام خمینی (ره) به همه ثبات قدم در دفاع از ارزش‌ها را آموخت در حالیکه برخی در این مقام دچار تزلزل قدم می‌شوند.

لطفیان موضوع مهم دیگر را انس با خدا عنوان کرد و گفت: انس با خداوند متعال از گمگشته‌های بشریت امروز است؛ سردار سلیمانی به ما آموخت انس با خدا هیچگاه نباید از صحنه زندگی ما محو شود. اطاعت از خدا و رسولش، محور مشترک همه فعالیت‌های علما و فرزانگان شیعه و سنی است و نباید بگذاریم مسیر اطاعت از خدا دچار سستی شود.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه در ملت‌های مسلمان بیان داشت: وقتی دو ملت ایران و عراق داشتند به هم نزدیک می‌شدند دشمن تلاش کرد بین آنان تفرقه بیندازد اما خون شهدای مقاومت این دو ملت را بار دیگر به هم نزدیک کرد.

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی کشور خاطرنشان کرد: امروز بزرگترین پایگاه آمریکایی ها در عراق وجود دارد با بیش از 30 هزار جنایتکار و جاسوس، تفرقه بین امت اسلامی را دنبال می کنند، امروز ما این جاسوس‌خانه را مورد هدف قرار دادیم که سبب افتخار است.

وی گفت: امروز شیعه و سنی در جمهوری اسلامی دنبال اسلام مبارز و انقلابی است که هم اسرائیل را نابود وهم مستکبران را تحقیر می کند. مدل موفق انقلاب اسلامی باید برای مردم تبیین شود. این رسالت بزرگ بر عهده علما و روحانیون است. ما مکتب شهادت داریم و ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد. اگر ملتی شهادت را پذیرفته شده باشد از اسارت شرق و غرب رهایی خواهد یافت.

انتهای پیام/582/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد