Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: یوسف بن علوی، وزیر خارجه عمان در گفت‌وگو با روزنامه الرای کویت گفت که بعد از ترور سردار سلیمانی، مسقط وساطتی میان تهران و واشنگتن انجام نداده است.

وی افزود: به نظر من در وقت کنونی راه میانجیگری وجود ندارد. ما با هر دو طرف ارتباط داریم و امیدواریم که در زمان مناسب جامعه بین المللی موضع خود در رابطه با تحولات اخیر را اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنتاگون بامداد روز جمعه در اقدامی جنایتکارانه سردار سپهبد سلیمانی را به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رساند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که بامداد امروز(چهارشنبه) رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه در عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی با رمز «یا زهرا (س)» با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین الاسد» را در هم کوبیدند.

یک منبع آگاه در اطلاعات سپاه اعلام کرد که دست‌کم هشتاد نظامی آمریکایی در حمله بامداد چهارشنبه کشته شده اند. در این حمله همچنین تعدادی هواپیمای بدون سرنشین و بالگرد و تجهیزات فراوان نظامی آسیب‌های جدی دیده اند.

منبع: فردا

کلیدواژه: یوسف بن علوی میانجیگری تهران آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن! | تصاویر

دریافت 848 KB

به گزارش همشهری آنلاین، پیش از این و در روزهای گذشته نیز عکسی از این اقدام در آمریکا منتشر کردیم. اکنون تصاویری از مجسمه «جرج واشنگتن» در دانشگاه آمریکایی بیروت ببینید.

کد خبر 848396 منبع: مهر برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو خبر ویژه اعتراض - تجمع - تحصن ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن! | تصاویر
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد