Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای از پاسخ قاطع، کوبنده و به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انهدام پایگاه آمریکایی در عراق، تشکر و قدردانی و این عظمت و پیروزی را به ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ایسنا،‌ به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ابتدای این بیانیه آمده است: «"کذلک نجزی القوم المجرمین" بلی ما بدین گونه قوم بدکار را مجازات می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سوره احقاف / آیه ۲۵

شکست هیمنه شیطان بزرگ با پاسخ محکم، به موقع و کوبنده فرزندان عاشورایی ایران عزیز در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر امام عصر صاحب الزمان(عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) و ملت شریف، مقاوم و بابصیرت ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

این بیانیه می‌افزاید: اقدام معنادار و سیلی محکم و به موقع به دولت تروریست‌پرور آمریکا، تحقق وعده صادق و جلوه‌ای از الطاف و نصرت الهی بر ملت سلحشور ایران اسلامی در رویارویی و مصاف با جبهه وسیع دشمنان انقلاب اسلامی و نماد اقتدار و عظمت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود که استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل را مقهور حقانیت و قدرت ضرب شست ایران عزیز در یک عملیات پیچیده، هوشمندانه و سهمگین ساخته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ملتی که با ایمان و اعتقاد به وعده الهی "ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم"، با قلب‌های سرشار از ایمان به خدا، تحت زعامت حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبارزه با استبداد و استکبار را سرلوحه کار خود قرار داده و طوفان‌ها و فتنه‌های سهمگین بی‌شمار شیاطین و هجمه‌های بی‌امان نظام سلطه از جمله تحمیل جنگ، تحریم اقتصادی و ... ایران عزیز را از پای نینداخت، بدون شک با به شهادت رسیدن سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی و یارانش، ملت عاشورایی و قهرمان ایران تا تحقق امنیت و آزادی کامل مردم منطقه از جور و ستم و فتنه‌های استکبار جهانی مأیوس نشده و با اقتدارتر و صلابت تر از گذشته این مسیر درخشان را ادامه خواهند داد.

در پایان این بیانیه تأکید شده است: این پاسخ و سیلی محکم، فرجام تجربه تلخ برای هیئت حاکمه تجاوزگر کاخ سفید را رقم زد و چراغی فروزان پیش روی ملت بزرگ ایران اسلامی در تعمیق باور به حقانیت نظام اسلامی و جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان را قرار داد.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واکنش به حمله موشکی ایران پایگاه عین الاسد آمریکا حمله ایران به پایگاه عین الاسد بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

دیگر خبرها

  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا