Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش جان باختن سه تن از دارندگان مدال‌های المپیاد کشوری در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، در متن پیام فاطمه مهاجرانی آمده است که « درگذشت "آرش پورضرابی»" دارنده مدال نقره کشوری  المپیاد کامپیوتر در سال ۱۳۹۰، "محمد صالحه" دارنده مدال نقره کشوری المپیاد کامپیوتر سال ۱۳۸۲ و "محمدمهدی الیاسی" دارنده مدال نقره کشوری المپیاد فیزیک سال ۱۳۸۸ همچنین "پونه گرجی" فارغ‌التحصیل سال ۹۱ مدرسه فرزانگان ۱ را که در اثر سقوط هواپیمای اوکراینی دار فانی را وداع گفتند به خانواده محترم ایشان و جامعه علمی کشور تسلیت عرض می‌کنیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سقوط هواپیمای اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور

تیم شنای کم بینایان و نابینایان مازندران در بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور که در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، ۲ مدال طلا ۷ نقره و ۱ برنز به دست آورد.

علیرضا امیری که همیشه در مسابقات مهم روی سکوست، ۴ مدال گرفت.

این شناگر ساروی، دو مدال طلا در مواد ۱۰۰ متر کرال پشت و ۱۰۰ متر قورباغه و دو مدال نقره در ۵۰ متر آزاد و ۱۰۰ متر آزاد کسب کرد.

محمدجواد محمدیان دیگر شناگر ساروی هم ۲ مدال نقره در مواد ۱۰۰ متر کرال پشت و ۴۰۰ متر آزاد و یک برنز در ۵۰ متر آزاد از آن خود کرد.

مرتضی مسروری شناگر قائمشهری هم ۳ نقره در مواد ۵۰، ۱۰۰ و ۴۰۰ متر آزاد به دست آورد.

بهنام عبدی هدایت شناگران مازندرانی را در بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور برعهده داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور
  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2