Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سال ۲۰۰۱ زمانی که ویکی‌پدیا ساخته شد، مفهوم دانشنامه مجازی جا نیفتاده بود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام هم آموز، در ادامه خواهیم گفت که آموزش آنلاین چطور می‌تواند دررسیدن به دستاوردهایتان مؤثر باشد.

تاریخچه آموزش مجازی

در ابتدا مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران نسبت به این پدیده و اینکه آیا این ایده به نتیجه می‌رسد بسیار دودل بودند؛ اما دیری نپایید که ایده آن به ثمر نشست و فقط در یک سال اول کار خود بیش از ۲۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۰۰ مقاله در ۱۸ زبان مختلف دنیا تولید و به انتشار رسانید. از جمله مشکلاتی که دانشنامه‌های سنتی دارند که در مدل تجاری ویکی‌پدیا سعی بر برطرف شدن آن‌ها گذاشته شد، هزینه‌ی بالای تولید، بروز رسانی دیرهنگام و تعداد چاپ محدود بود.

آموزش مجازی را می‌توان نمونه‌ی آموزشی از ایده ویکی‌پدیا دانست، ایده‌ای که راحتی، قیمت مناسب‌تر و کارایی بیشتر ارائه می‌دهد. مؤسسات آموزش مجازی راه‌حلی را ارائه می‌دهند که نه‌تنها باعث کاهش چشمگیر هزینه‌هایشان می‌شود، بلکه در زمان آن‌ها نیز صرفه‌جویی می‌کند. در واقع آموزش مجازی می‌تواند در تغییرات شگرف زندگی‌تان به‌عنوان تسریع‌کننده عمل کند.

چطور در شغل خود پیشرفت بکنم؟

 آموزش کسب و کار

آموزش مجازی فرصتی را ایجاد می‌کند که شمایی که از کار فعلی‌تان ناراضی هستید با کمترین هزینه بتوانید وارد یک شغل جدیدی شوید، شغلی که هم آینده بهتری دارد و هم درآمد و امنیت آن بالاتر باشد.

در زندگی حرفه‌ای هر کسی لحظاتی پیش می‌آید که احساس کرختی مفرط از کار فعلی‌اش دست می‌دهد. برای مثال پس از گذشت حدود ۱۰ سال در شغلی یکنواخت ممکن است احساس کنید که دیگر اینجا جای شما نیست. در این هنگام تغییر شغل می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد؛ اما شما با همان دانش و اطلاعات قبلی خود نمی‌توانید در جایگاه جدید وارد شوید. شما نیاز به آموزش‌وپرورش دارید که این مهم توسط آموزش از راه دور و هم‌زمان در کنار روال عادی زندگی‌تان قابل انجام است. به‌طور مثال اگر شما تاکنون مهندسی خسته و دل‌زده بوده‌اید، شاید وقت آن باشد که ذهن تحلیلگر خود را با گذراندن دوره‌های مجازی مدیریت استراتژیک  هم‌آموز تبدیل به یک ذهن استراتژیست با درآمدی به‌مراتب بالاتر کنید.

درآمد خود را چگونه افزایش دهم؟

آموزش مدیریت

پول می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین عوامل انگیزاننده‌ هر انسانی باشد و آموزش یکی از آن راه‌هایی است که می‌تواند به همه کمک کند تا به موفقیت مالی بهتری برسند. اگر شما کارمندی با یک حقوق ثابت، در حال رشد اما با یک شیب کم هستید با کسب دانش و مهارت‌های جدید می‌توانید شیب رشد خود را به‌مراتب بهبود بخشید. شاید فقط با اضافه کردن چند نرم‌افزار جدید و یا کسب مهارت‌هایی همچون مذاکره قادر باشید به شغل بالاتری دست پیدا کنید. مزیت این نوع آموزش نسبت به روش‌های قدیمی‌تر این است که در هر زمان و مکانی امکان‌پذیر است، همچون زمانی که همه خوابند یا حتی در دورافتاده‌ترین مناطق. در هر شرایطی که باشید با هزینه‌ای کمتر و ارزان‌تر می‌توانید دسترسی سریع به آموزش داشته باشید و از فرصت خود حداکثر استفاده را ببرید.

چطور به خودشناسی بیشتری در شغلم دست پیدا بکنم؟

آموزش توسعه فردی

یکی از مزیت‌های مهم آموزش مجازی این است که به شما امکان می‌دهد تا خود را بهتر کشف کنید و به علایق و نقاط ضعف خود بهتر پی ببرید. از آنجایی‌ که فرصت‌ها در آموزش مجازی بی‌پایان است، شما عملاً می‌توانید هر موضوعی را برای یادگیری انتخاب کنید. در واقع هنگامی‌ که به شما گزینه‌های بسیاری ارائه می‌شود، به‌احتمال‌زیاد خواهید توانست چیزهای بیشتری را در مورد خود و تمایلات خود کشف کنید. موسیقی، ادبیات، معماری، هنر یا مدیریت، هیچ محدودیتی وجود ندارد، شما می‌توانید بر اساس ترجیحات و علایق فردی خود، هر دوره یا مدرک ای را طی کنید. این تنوع گزینه‌ها و سهولتی که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و دنبال کنید، به شما امکان می‌دهد چیزهای زیادی راجع به خودتان بیاموزید. کاوش در مورد خود یک تمرین سالم است که به شما احساس رضایت می‌بخشد می‌دهد و افق گسترده‌تری پیش روی شما قرار می‌دهد.

بهترین راه برای تمرین انعطاف‌پذیری، مدیریت زمان و تعهد فردی چیست؟

آموزش مهارت فردی

برای این‌که یک دوره آموزش مجازی را به‌خوبی به اتمام برسانید شما باید به‌خوبی مهارت مدیریت زمان را تمرین کنید. این دوره‌ها نیازمند نظم و تعهد فردی هستند لذا تمرین مناسبی برای افراد در این زمینه می‌باشند. از طرفی مهارت انعطاف‌پذیری شما به‌صورت آگاهانه شروع به رشد خواهد کرد چراکه ذات این نوع آموزش بسیار انعطاف‌پذیر است و شما خودتان مسئولیت زمان‌بندی درس‌هایتان را دارید. هنر انجام هم‌زمان چند کار و اولویت‌بندی کردن آن‌ها در طول زمان، چیزی است که با طی کرده دوره‌های مجازی نصیب‌تان خواهد شد. نیاز به تحویل تکالیف به‌موقع و مطالعه برای امتحانات، ویژگی‌هایی مانند نظم و انضباط و کنترل را در شما القا خواهد کرد. همه این خصوصیات افزودنی‌های مثبت در زندگی شما هستند وزندگی شخصی و حرفه‌ای شما را بسیار کارآمدتر و سودمندتر می‌کنند.

تمامی این موارد می‌تواند باعث رشد شما در بسیاری از زمینه‌ها گردد که در صورت نبود آموزش مجازی یا هرگز صورت نمی‌پذیرفت و یا به‌سختی رخ می‌داد.

تصمیم‌گیری‌های مهم در زندگی پر ریسک است. به دنبال امید و آرزوها رفتن، همچون تغییر شغل و به دست آوردن مهارت‌ها یا تخصص جدید، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، لذا به کمک آموزش از راه دور شما می‌توانید با کمترین هزینه به این مهم دست پیدا کنید. این قبیل نوآوری‌ها می‌تواند آینده‌ی آموزش را در دنیا را تغییر دهد، بنابراین تا دیگران از شما جلوتر نزده‌اند امروز شروع کنید!

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هم آموز آموزش مجازی كسب و كار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد

به نظر می‌رسد لارستان آمادگی برگزاری جام تختی را ندارد و رقابت‌های کشتی آزاد این جام، با چند روز تعویق در استانی دیگر برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی طی روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه در اهواز، قرار بود پیکارهای کشتی آزاد جام تختی نیز 27 و 28 اردیبهشت ماه در شهرستان لارستان استان فارس برگزار شود.

گفته شده بود سالن تازه تأسیس لارستان میزبانی رقابت‌ها را برعهده خواهد داشت، اما اکنون صحبت از منتفی شدن میزبانی لارستان از این رقابت‌هاست.

ساسان خوبیاری رئیس هیئت کشتی استان فارس در این رابطه به تسنیم گفت: از ابتدا هیئت نقشی در این میزبانی نداشت و لارستان خودش با فدراسیون در ارتباط بود، اما ما هم شنیدیم که برگزاری رقابت‌ها در این شهر منتفی شده است.

از زنجان به‌عنوان گزینه جایگزین لارستان یاد می‌شود و به نظر می‌رسد با توجه به تغییر میزبان، زمان برگزاری این رقابت‌ها نیز با یک هفته تعویق مواجه شود.

البته امسال برخلاف سال‌های گذشته، جام تختی در هیچ‌کدام از دو رشته آزاد و فرنگی نقشی در انتخاب ملی‌پوشان اعزامی به المپیک ندارد و حتی در اغلب اوزان نیز تکلیف ملی‌پوشان اعزامی به اوزان غیرالمپیکی نیز مشخص شده است و به نظر می‎رسد جام تختی میدانی برای شناسایی تیم امید و پشتوانه‌ها برای دعوت به اردوها و اعزام به تورنمنت‌های بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (11 اردیبهشت)
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند