Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره عکاسی با عنوان « سردار دل‌ها در قاب تصویر» یادمان سردار رشید اسلام، سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی در گرگان برگزار می‌شود. ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، جشنواره عکاسی سردار دل‌ها در قاب تصویر، با هدف نمایش حضور مردم این شهر در مراسم‌های گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از آراستن چهره‌ شهر در تکریم شهیدان، آذین‌بندی کوچه‌ها، خیابان‌ها و نمای خانه‌ها، ایستگاه‎‌های صلواتی، فضای کسب و کار، برگزاری مراسم یادبود در مساجد، منازل، تکایا و حسینیه‌ها، اجرای نمایش‌های خیابانی و غیره در این جشنواره شرکت دهند.

حضور جوانان کرمانی در آسمانی‌ترین لحظه زمین و خداحافظی با سردار دل‌ها + فیلممراسم شام غریبان «سردار دل‌ها» در گیلان برگزار شد + فیلمخادم‌یاران رضوی در سوگ سردار دل‌ها /‌عزاداری باشکوه سمنانی‌‌ها به یاد شهید سلیمانی

این جشنواره در دو بخش حرفه‌ای « عکاسی با دوربین‌های حرفه‌ای آنالوگ و دیجیتال» و بخش موبایلی برگزار می‌شود.

عکس‌های ارسال‌ شده می‌بایست مرتبط با مراسم مختلف گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و یا راهپیمایی بزرگ مردمی دلبستگان مقاومت در شهر گرگان باشد.

شرکت در این جشنواره برای عموم مردم و عکاسان آزاد بوده و شرط سنی هم ندارد.

علاقه‌مندان می‌توانند از امروز تا 24 بهمن ماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان ارسال کنند. آثار رسیده از ابتدای اسفندماه داوری می‌شود و طی مراسمی از آثار برتر تجلیل خواهدشد.

انتهای پیام/581/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود