Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: اقدام آمریکا در ترور سپهبد شهید سلیمانی، بی‌نتیجه بودن برجام و مذاکره با این حیوان درنده را به اثبات رساند و امروز وظیفه دولتمردان، اتکا به توان داخلی و ایستادگی در برابر مستکبران است. ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدانبا قدردانی از حضور باشکوه مردم در تشییع سپهبد شهید سلیمانی اظهار داشت: این حضور نشان‌دهنده حمایت همیشگی مردم ایران از انقلاب اسلامی و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تصویب طرح سه فوریت الزام انتقام سخت در برابر اقدامات و جنایات آمریکا هم گفت: یکدلی و یک‌صدایی نمایندگان مجلس در تصویب این طرح از برکات خون شهید سلیمانی است و حجت را برای همه مسئولان تمام کرد .

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه مسئولان به‌ویژه دولتمردان به این مصوبه تصریح کرد: اقدام اخیر آمریکا در ترور سپهبد سلیمانی نشان داد که هرگز نمی‌توان به شیطان بزرگ اعتماد کرد.

بیانات بسیار مهم رهبر معظم انقلاب درباره شهید سلیمانی و عملیات موشکی/ دیشب یک سیلی زده شد؛ آمریکا باید از منطقه برود

حضور عاشقان سردار دل‌ها در د‌ارالجهاد؛ همدانی‌ها یک پارچه خواهان انتقام سخت شدند

دل‌نوشته حاج قاسم‌ سلیمانی برای شهدای ‌کربلای 4‌‌ + عکس

خجسته مطرح کرد: خباثت آمریکا در طول 40 سال گذشته بارها ثابت شده و در قضیه برجام هم به خوبی نمایان شد به‌طوری‌که بارها عهدشکنی کرده و جریان مذاکره را به بازی گرفت تا به اهداف خود برسد.

وی اعلام کرد: اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی برخلاف قوانین بین‌المللی، بی‌نتیجه بودن مذاکره با این حیوان درنده را به اثبات رساند و مسئولان باید به این نکته توجه کنند.

خجسته تأکید کرد: حال که مردم با حضور بی‌نظیر خود در تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی حمایت از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند؛ مسئولان باید فکر اتکا به خارج کشور را از سر بیرون کرده و بدون نگرانی با اتکا به توان داخلی عمل کنند.

انتهای پیام/744/ ت

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان

به گزارش «نماینده»، علی بابایی کارنامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار امروز با هزارن نفر از کارگران کشور به مناسبت روز کارگر، عنوان کرد: ابتدا از رهبر معظم انقلاب تشکر می‌کنیم که با شناخت عمیق از وضعیت کارگران کشور، مسائل پیش روی جامعه کارگری را مطرح می‌کنند. هر سال که ما خدمت ایشان شرفیاب می‌شویم، نکات جدیدی را مطرح می‌کنند که این نکات می‌تواند راهکاری برای مسئولین و دست‌اندارکاران باشد که در این مواقع چه کار کنند.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس مسائل بیمه‌ای و تامین اجتماعی کارگران کشور را از مسائل مطرح شده توسط رهبر انقلاب در دیدار با کارگران خواند که می‌تواند از اولویت‌های اول این حوزه باشد و افزود: رهبر معظم انقلاب همچنین در مصادیق شعار سال به نقش کارگران و مسئولان در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور مطالبی تبیین و تحلیل فرمودند.

بابایی کارنامی تصریح کرد: از نکات یا تذکرات جدی که مقام معظم رهبری در این دیدار به مسئولان یادآور شدند، یکی در بحث امنیت شغلی کارگران بود. همه ساله مقام معظم رهبری دغدغه‌شان را مطرح می‌کنند و امسال صریح‌تر مطرح کردند و آن هم این بود که بالاخره باید کاری کنیم کارگری که با قناعت و نجابت مشغول به کار است به آینده شغلی خود اطمینان و امید داشته باشد و امنیت پایدار برای کارگران ایجاد شود تا در نتیجه آن اقتصاد کشور هم رونق پیدا کند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم افزود: مطالبه و تذکر دیگر رهبر معظم انقلاب بحث بیمه تامین اجتماعی و ابلاغیه‌های مرتبط با تامین اجتماعی بود. ایشان از عدم اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی گلایه داشتند که کاملا درست و به جا بود و از این نظر باید از ایشان تشکر کرد. ما در این زمینه در مجلس منتظر لایحه دولت هستیم، غفلت دولت در این موضوع قابل قبول نیست و در این بخش حتماً باید زودتر دست به کار شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه گفت: رهبر انقلاب در این دیدار علاوه بر تبیین وظایف مسئولان، اشاره‌ای هم به وظایف جامعه کارگری داشتند از کارگران خواستند به انضباط، بهره‌وری در کار توجه و اهتمام داشته باشند. از طرف دیگر هم راجع به معیشت، رفاه، مسکن کارگران و مردمی سازی اقتصاد تذکرات لازم را دادند. از همه مهم‌تر به جامعه آماری کارگران کشور اشاره کردند، یک کلیدواژه و عبارت بسیار خوب به کار بردند و فرمودند اگر حال جامعه کارگری خوب باشد، حال ملت هم خوب خواهد بود.

بابایی کارنامی ادامه داد: مقام معظم رهبری همچنین فرمودند بیش از 50 درصد از جامعه امروز ما کارگران و خانواده ایشان هستند، لذا ما باید همه اقدامات و تمهیدات خود را برای بهتر کردن حال و وضعیت کارگران در همه حوزه‌های امنیت شغلی، بیمه‌ها، رفاه و... به کار بگیریم. خوشبختانه مجلس همواره در این زمینه اعلام امادگی کرده، الان هم همانند همیشه در خدمت جامعه کارگری هستیم. فراکسیون کارگری هم با پیگیری عالمانه مقام معظم رهبری و برای رسیدن به استانداردهای لازم براساس افزایش وضعیت و ارتقاء فرهنگ کار در کشور توان لازم را بگذارد.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس در پایان با اشاره به گلایه به حق رهبر انقلاب از عدم اجرای سیاست‌های کلی تامین اجتماعی، تصریح کرد: دولت باید سیاست‌های کلی را در قالب یک لایحه کامل و جامع به مجلس ارائه کند، مجلس در این زمینه رأساً نمی‌تواند کاری انجام دهد. مجلس هم همان‌گونه که قبلاً آمادگی خود را اعلام کرده است، بارها در خدمتتشان بوده و الان هم هست، اما در بعد نظارتی از ابتدای مجلس ورود جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است