Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@13:31:17 GMT

دستگیری حفاران غیرمجاز در نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۴۸۳۹

دستگیری حفاران غیرمجاز در نهاوند

سرهنگ شا احمد ساکی روز چهارشنبه در تشریح این خبر افزود: برابر اخبار واصله مبنی بر حفاری غیر مجاز توسط افرادی در یکی از روستاهای بخش خزل برای جستجوی آثار باستانی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع، ماموران پلیس آگاهی و بخش انتظامی خزل با هماهنگی مقام قضائی به محل مراجعه و متهمان را که در حال حفاری بودند دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متهمان با وسایل همراه شامل چهار دستگاه خودرو، یک دستگاه موتور برق، یک دستگاه پیکور، بیل، کلنگ، دیلم، سطل، طناب و کابل برق به یگان انتظامی منتقل و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف کالای قاچاق در اسدآباد

فرمانده انتظامی اسدآباد بیان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه چهاردولی روز گذشته ضمن گشت زنی در جاده های مواصلاتی حوزه استحفاظی به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

سرهنگ افشین یاری افزود: ماموران در جریان اجرای این طرح در جاده اسدآباد به شهرستان قروه، به یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد : ماموران در بازرسی از این خودرو، ۹ دستگاه پلوپز و ۸۴۰  بسته شش تایی چنگال و کارد میوه خوری خارجی کشف کردند.

فرمانده انتظامی اسدآباد اضافه کرد: راننده پیش از حضور ماموران متواری شده و ماموران اقدام به توقیف خودرو و انتقال آن به پارکینگ کردند.

کشف بیش از ۲ هزار قطعه مرغ قاچاق در فامنین

فرمانده انتظامی فامنین گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، موفق به کشف ۲ هزار و ۲۷۴ قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز شدند.

سرهنگ علی حسن حیدری با اشاره به این که کارشناسان ارزش مرغ های کشف شده را بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده اند، یادآور شد: یک متهم در این خصوص دستگیر و یک دستگاه کامیون نیز توقیف شده است.

کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در فامنین

فرمانده انتظامی فامنین گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل مسیرهای ارتباطی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این کامیون، ۱۰ تن چوب قاچاق و بدون مجوز کشف و یک متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان، ارزش محموله کشف شده بیش از ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: پلیس قاطعانه با فعالان در قاچاق کالا برخورد می کند.

کشف ۷۳ راس گوسفند قاچاق در فامنین

فرمانده انتظامی فامنین اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با پایش جاده های ارتباطی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، موفق به کشف  ۷۳ راس گوسفند بدون مجوز بهداشتی و قاچاق شدند.

سرهنگ حیدری افزود: احشام مکشوفه به اداره دامپزشکی منتقل و متهم نیز به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲۶ تن ذرت قاچاق در رزن

فرمانده انتظامی رزن گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان مستقر در ایست و بازرسی محور رزن به آوج، به یک دستگاه کامیون باری که از یکی از استان های جنوبی به سمت قزوین در حال حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

 سرهنگ علی زنگنه افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۲۶ تن ذرت دامی قاچاق و بدون مجوز کشف کردند و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی برق خودرو فرمانده انتظامی ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان گفت: در بازرسی‌ انجام شده ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری پلیس، کامران خوشناموند اظهار کرد: در پی وصول گزارشات مردمی مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در انبارهای حاشیه شهرستان هندیجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارکنان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل مذکور و هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ۱۲ دستگاه خودرو وانت و سواری که حامل سوخت قاچاق بودند را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان با اشاره به دستگیری ۱۲ نفر در این رابطه و تحویل به مرجع قضائی، تصریح کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا و سوخت جز اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کد خبر 750082

دیگر خبرها

  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس