Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@10:25:51 GMT

علی دایی سرمربی تیم ملی می‌شود یا قلعه‌نویی؟

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۴۹۴۷

علی دایی سرمربی تیم ملی می‌شود یا قلعه‌نویی؟

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در آخرین جلسه خود دو گزینه علی دایی و امیر قلعه‌نویی را برای هدایت تیم ملی به بحث گذاشته است که در نهایت به دلیل اختلاف نظر قرار شده است موضوع با وزارت ورزش به مشورت گذاشته شود.

به گزارش ایسنا، امروز در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال مقرر شد سرمربی بعدی تیم ملی ایرانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو گزینه‌ای که در جلسه مطرح شده امیر قلعه‌نویی و علی دایی بوده‌اند.

در این جلسه بحث‌های زیادی انجام شده و بر اساس منابع خبری ایسنا بیشتر اعضای هیات رییسه که نزدیک به تیم‌های خاص هستند علاقه شدیدی داشته‌اند تا قلعه‌نویی هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد. آنها معتقد بوده‌اند با قلعه‌نویی راحت‌تر از علی دایی می‌شود کار کرد. مقابل نیز اعضایی معتقد بوده‌اند علی دایی گزینه مناسب‌تری برای تیم ملی است.

همچنین حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال بعد از جلسه هیات رییسه، به وزارت ورزش رفته است تا درباره این موضوع با وزیر ورزش مشورت کند.

بر این اساس به احتمال زیاد یکی از میان قلعه‌نویی و دایی به عنوان سرمربی آینده تیم ملی معرفی خواهد شد واگر تحت هر شرایطی چنین اتفاقی رخ ندهد  شانس یحیی گل‌محمدی یا جواد نکونام جدی‌تر از بقیه مربیان داخلی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران امير قلعه نويي علي دايی تمرین تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟

در اولین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در سال ۱۴۰۳، یکی از مباحثی که مطرح شد مربوط به حقوق ورزشکارانی است که سهمیه المپیک پاریس را دارند.

کمیته ملی المپیک از آذر ۱۴۰۲ تصمیم گرفت به نفراتی که سهمیه المپیک پاریس را دارند، ماهیانه مبلغی را پرداخت کند. با توجه به اینکه ورزشکاران در زمان‌های مختلف صاحب سهمیه المپیک شده‌اند این سوال برایشان پیش آمده در حدفاصل بین آذر ۱۴۰۲ تا زمانی‌که سهمیه گرفته‌اند نیز به آنها حقوق پرداخت می‌شود یا خیر؟

مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان جلسه هیات اجرایی در مورد مدت زمانی که المپین‌ها حقوق دریافت می‌کنند به رسانه‌ها اعلام کرد:"این مسئله هم مشخص شده و اختیار آن به ریاست کمیته ملی المپیک سپرده شد. در مصوبه ابلاغی به فدراسیون‌ها، پرداخت حقوق از زمان کسب سهمیه المپیک عنوان شده است. "

با این وجود برخی اعضای هیات اجرایی در جلسه هیات اجرایی مخالف پرداخت حقوق به المپین‌ها از زمان گرفتن سهمیه المپیک بودند. آنها معتقد بودند با این مصوبه در حق کسانی که دیرتر سهمیه می‌گیرند اجحاف می‌شود و در این صورت برخی ورزشکاران ممکن است نهایتا یک یا دو ماه حقوق دریافت کنند.

بر این اساس برخی اعضا خواستار این شدند این مصوبه اصلاح شود و پرداخت حقوق نهایتا از دی ۱۴۰۲ انجام شود و نفراتی که دیرتر صاحب سهمیه شدند، ما به التفاوت آن را دریافت کنند.

با توجه به این موضوع باید دید هیات اجرایی این مصوبه را می‌تواند به صورت مکتوب اصلاح کند یا خیر و جلسه بعدی هیات اجرایی می‌تواند تکلیف این مسئله را مشخص کند؟

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال