Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی، «محمد هادی‌نیا» به تشریح ویژه برنامه‌های گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: پویش مردمی با نقش‌آفرینی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در فضای مجازی با مضامین بزرگداشت شهید سلیمانی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ مردم تبریز نخستین حرکت مردمی را به دنبال ترور شهید سلیمانی از خود نشان دادند و با برپایی راهپیمایی بزرگ؛ نشان دادند که سردار سلیمانی در دل‌های عموم مردم ایران و کشورهای حوزه مقاومت جا داشته است.

وی با اشاره به این‌که تبلیغات محیطی و مجازی در راستای جاودانگی نام و یاد شهید سلیمانی طی روزهای گذشته صورت گرفته است، گفت: از روز جمعه تاکنون ویژه برنامه‌های مختلفی در مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با هدف گرامیداشت آن سرباز ولایت برگزار شده که این برنامه‌ها هنوز ادامه دارند.

هادی‌نیا افزود: کانون‌های فرهنگی هنری شهدای غواص تبریز، شهدای محراب مسجد چهارده معصوم (ع) تبریز، منتظران ظهور، الغدیر شهر سیس، نسیم رحمت و شهدای محراب ملکان، امام خامنه‌ای روستای باغ معروف و صدها کانون فرهنگی هنری استان در این روزها و شب‌ها میزبان خیل عزاداران هستند.

وی با اشاره به آغاز «پویش مردمی سردار آسمانی» با هشتگ #سردار_ آسمانی در فضای مجازی در سراسر کشور گفت: اقشار مختلف مردم و بچه‌های مسجد می‌توانند برای پیوستن این پویش به آدرس bachehayemasjed.ir/fa/web/bachehayemasjed/sardar-asemani-campaign مراجعه کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی از برگزاری سلسله جلسات تلاوت قرآن کریم به مدت ۴۰ شب در کانون‌های فرهنگی هنری شاخص استان خبر داد و گفت: قرائت جمعی (سوره فجر) بعد از نماز جماعت مغرب و عشا نیز به ابتکار اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان پیش بینی شده است.

کد خبر 4820576

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی کانون مساجد مساجد قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه قزوین شیراز شهرکرد سپاه پاسداران گرگان بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این دوره از نمایشگاه کتاب با بیش از ۱۰۰۰ عنوان کتاب حضور خواهد داشت.

براساس این خبر در غرفه کانون پرورش فکری در بخش کودک و نوجوان بیش از ۱۰ مربی برتر کانون از سراسر کشور حضور دارند و به کودکان و خانواده‌ها در انتخاب کتاب مشاوره می‌دهند.

کانون زبان ایران نیز با بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب حاضر است و مشاوره، تعیین سطح رایگان و تخفیف ویژه کانون زبان ایران در غرفه‌های کانون صورت می‌گیرد.

همچنین مراسم جشن امضا با حضور نویسندگان آثار، اجرای کتاب تئاتر، برگزاری کارگاه‌های مادران، رونمایی از باشگاه صدهزار تایی‌های کانون، رونمایی از نشان باشگاه مخاطبان کانون، اختصاص تخفیف ویژه برای تجهیز کتابخانه‌های مدارس و اختصاص تخفیف ویژه برای مراکز کانون استان تهران از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

علاوه براین در غرفه کانون سه مراسم رونمایی برای تولیدات جدید کانون پرورش فکری برگزار خواهد شد که رونمایی از کتاب‌های گروه سنی صفر (کتاب‌های مناسب برای گروه سنی زیر ۴ سال) از جمله این برنامه‌هاست.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سالن‌های ناشران کودک و نوجوان، ناشران عمومی، ناشران آموزشی (ویژه کانون زبان) و بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نشانی https://book.icfi.ir/ حضور دارد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود