Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید رضا افتخاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سخنرانی با موضوع فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی دختر نبی مکرم اسلام (ص) به همراه مداحی، نوحه سرایی، عزاداری و سینه زنی برای گرامیداشت سالروز شهادت بی بی ۲ عالم در این سوگواره ها برگزار خواهد شد.    

وی افزود: پنج مسجد شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد شامل امام حسین (ع)، میدان شهدا، صاحب الزمان (عج)، سید الشهدا (ع) و امام حسن عسکری (ع) نیز عصر فردا پنجشنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشا میزبان سوگواره یاس نبوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دعوت می شود که قشرهای مختلف مردم استان به طور گسترده در این سوگواره ها حضور یابند.

حجت الاسلام افتخاری عنوان کرد: برنامه ‌های متنوع مذهبی و فرهنگی در دهه فاطمیه اول و دوم امسال در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

وی ابراز داشت: برخی از این برنامه ها شامل همایش مادران فاطمی در روز چهارم بهمن ماه در مصلای امام خمینی (ره) شهر یاسوج، تجمع هیأت های مذهبی در روز نهم بهمن ماه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر یاسوج، پیاده روی از حرم امامزاده عبدالله (ع) تا حرم امامزاده مختار (ع) شهرستان بویراحمد، شب شعر فاطمی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و نواختن زنگ فاطمی در ۱۰۰ مدرسه پسرانه و دخترانه هر سه مقطع تحصیلی مناطق شهری و روستایی استان است.

حجت الاسلام افتخاری گفت: لازم است که تمامی امکانات و ظرفیت ‌های کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری هر چه باشکوه ‌تر این برنامه ها به کار گرفته شود.

فردا پنجشنبه ۱۹ دی ماه ۱۳۹۸ مصادف با ۱۳ جمادی الاول بنا به روایتی سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است.

دهه فاطمیه اول امسال از ۱۶ تا ۲۶ دی ماه و دهه فاطمیه دوم نیز از هفت تا ۱۶ بهمن ماه خواهد بود. 

سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سال ۱۳۹۸ نیز ۹ بهمن ماه است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیاده روی شعر شهادت حضرت فاطمه زهرا کهگیلویه و بویراحمد قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تا ساعت ۱۵:۳۰ پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در دوگنبدان ۲۹.۶، امامزاده جعفر ۲۸.۹، سی سخت ۲۸.۱، یاسوج فرودگاه ۲۶.۳ و در لیکک ۲۰.۲ میلی متر باران باریده است.
سامانه پرقدرت بارشی که فعالیت آن در استان کهگیلویه و بویراحمد از صبح امروزآغاز شده ، تا امشب ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه