Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه ابتکار عصر چهارشنبه در مراسم تقدیر از زنان کارآفرین برتر که به همت معاونت امور زنان و خانواده و با همکاری جهاد کشاورزی، اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید در دفتر معاونت برگزار شد، افزود: یکی از عرصه های مهم مبارزه با تحریم های ظالمانه و زورگویان، اقتصاد مقاومتی، تلاش و کار بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این میان تلاش هایی که زنان کارآفرین در عرصه های مختلف از خود نشان می دهند حاکی از داشتن نیروی مقاومت، تلاش و خستگی ناپذیری آنان است.

به گفته ابتکار، زنانی که سختی های بسیاری در کار و زندگی داشته و با توکل و امید به آینده ای روشن، تجربیات ارزنده ای کسب کرده اند.

معاون رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه این ریسک پذیری که توام با تجربه و دانش است ارزشمند است، یادآور شد: این زنان از آخرین دستاوردهای علمی بهره برده اند تا بتوانند در بازارهای داخلی و بین المللی رقابت کنند.

ابتکار خاطرنشان کرد: اعتماد به نفسی که زنان در این مسیر و با وجود سقف های شیشه ای دارند آنان را کمک کرده است تا از مشکلات عبور کنند و مایه سرمشق و الگو برای دیگران باشند.

وی با اشاره به پویش زنان نسل تحریم که به معرفی زنان کارآفرین پرداخته و بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است، گلایه کرد: افرادی سعی دارند ناامیدی را در جامعه رواج دهند که امیدواریم همه اقشار جامعه بخصوص زنان بتوانند با همت و با قوت این را خنثی کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برقراری یک ارتباط سازنده میان زنان کارآفرین و دست اندرکاران از دیگر عملکرد معاونت امور زنان است که در صحبت و نشست های تخصصی با وزرا و معاونان رئیس جمهوری دنبال کردیم تا پیوند حوزه زنان و دولت را تقویت کنیم.

با پایان یافتن دور سوم انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر، ۱۰  کارآفرین روستایی و ۱۰  کارآفرین شهری از ۱۳ استان کشور با مشارکت جوامع محلی توانستند بیشترین آرا را کسب کرده و به صدر فهرست  کارآفرین معرفی شده در سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده صعود کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: معصومه ابتکار زنان کارآفرین زنان کارآفرین برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در همایش روز جهانی مشاوره گفت: یکی از مسئولیت‌های معاونت امور زنان و خانواده در سند مهندسی و فرهنگی، تدوین منشور مشاوره خانواده است که به تدوین نهایی رسیده و پس از طی مراحل قانونی اعلام خواهد شد.

وی افزود:برای برنامه‌ریزی در پیشگیری یا کاهش طلاق، برنامه مدونی در ستاد زن و خانواده در دولت تصویب و پلتفرم همساز برای زوجین نوپا ایجاد شد و مشاوره برای زوجین و مهارت های زندگی به آنها آموزش داده می شود.

وی با اشاره به صفر شدن پشت نوبتی مستمری زنان سرپرست خانوار، گفت: خدمات و حمایت هایی مشاوره ای به هنگام روانشناسی، خدمات حقوقی و توانمندسازی نیز باید صورت گیرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به نقش روانشناسان در امیدآفرینی، افزود: نقش روانشناسان در شادی آفرینی در زندگی در روح و جان بشر و تلاش برای بهینه بودن و زیبا زندگی کردن افراد بر کسی پوشیده نیست. در درمان بیماری های جسمی توصیه به روان آرام و سالم و روح شاداب می شود و این روح و روان است که می تواند سلامت جسم را تضمین کند یا به او برگرداند.

خزعلی ایجاد انگیزه، امید آفرینی، عشق و نشاط با توجه به شناخت توانمندی ها را مهمترین نقش روانشناس دانست، گفت: نقش روانشناسان برای جلوگیری از ناهنجاری ها و آسیب ها بر کسی پوشیده نیست و روانشناسان در ارتقای بینش، روش، دانش، کنش و واکنش نقش اساسی دارند و این روانشناسی سلامت و روانشناسی کمال است و روانشناسان می توانند توانمندی های فرد را به خوبی شناسایی کنند و قوه ها، داشته ها، ظرفیت ها و استعدادهای فرد را تبدیل به عمل و فعلیت و زندگی اور را متحول کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • انسیه خزعلی توضیح داد؛ طرح زیست عفیفانه در حوزه حجاب و عفاف چیست؟
  • راهکارهای بهبود فضای بالکن
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!