Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی و اسکی روی آب استان سمنان بعدازظهر چهارشنبه در حالی برگزار شد که علی‌اصغر کاظمی تنها فردی بود که برای نامزدی تصدی پست ریاست هیئت قایقرانی استان اعلام آمادگی کرد و درنهایت هم با کسب ۱۰ رأی به مدت چهار سال به‌عنوان رئیس این هیئت برگزیده شد.

کاظمی با کسب ۱۰ رأی از ۱۰ رأی اخذشده توانست به ریاست این هیئت دست یابد تا بدون رقیب دیگری یکی از کم حاشیه‌ترین انتخابات هیئت‌های ورزشی استان را در مقابل فوتبال و هندبال و … رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی نیز برای حضور در این انتخابات به سمنان سفرکرده بود.

رئیس هیئت قایقرانی و اسکی روی آب استان سمنان ضرورت سازمان‌دهی ورزشکاران این رشته ورزشی را اولویت کاری خود اعلام کرد و گفت: در این راه از ظرفیت مربیان، پیشکسوتان، ورزشکاران و … کمک خواهد گرفت.

علی‌اصغر کاظمی جذب کمک‌های مالی و سرمایه‌گذاران و ایجاد علاقه لازم برای ورود افراد به رشته مفرح قایقرانی و اسکی روی آب را نیز مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: استعدادیابی با همکاری آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و نیروی مقاومت بسیج در برنامه کاری این هیئت خواهد بود.

کد خبر 4820855

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا سهرابیان آموزش و پرورش فدراسیون قایقرانی سمنان ورزش و جوانان استان سمنان قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه قزوین سپاه پاسداران شهرکرد شیراز گرگان بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت به ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع این رشته در تالار پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سیدعباس هاشمی منش و محمد نوحی پنج کاندیدایی بودند که صلاحیت آنها برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی تایید شده بود، اما با انصراف چند کاندیدا، رقابت بین سیدمجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش برگزار شد.

در نهایت با رای‌گیری از اعضای مجمع، سیدعباس هاشمی‌منش با کسب ۳۶ رای  رای از ۴۸ رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد. سیدمجتبی شیرزادی نیز ۱۲ رای کسب کرد.

همچنین امین عباسی با ۴۷ رای به عنوان خزانه‌دار و هاله‌زینب پیرقربانی با ۳۱ رای به عنوان کارشناس خبره به عضویت هیات رئیسه فدراسیون درآمدند.  دیگر اعضای هیات رئیسه در مجمع بعدی این فدراسیون انتخاب خواهند شد.

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • حداقل حقوق بازنشستگان 35 درصد افزایش یافت
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • جزئیات سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند