Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا موذن لیبرو تیم ملی والیبال کشورمان درباره بازی با قزاقستان گفت: برابر قزاقستان بازی خوبی انجام دادیم. تیم حریف در ابتدا به ما فشار آورد، اما رفته رفته و با بازی خوب بازیکنان ما که نشان دهنده ثبات تیم ملی ایران بود، کنترل بازی را به دست گرفتیم و در ست دوم و سوم عملکرد خیلی بهتری داشتیم و توانستیم بازی را با نتیجه ۰-۳ ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کولاکوویچ: برای هر تیمی رفتن به توکیو فوق‌العاده جذاب است

موذن در واکنش به پیروزی قطر برابر استرالیا و پیچیده شدن معادلات این گروه و همچنین در پاسخ به این سوال که بازی حساس تیم ملی برابر تیم ملی چین را چطور ارزیابی می‌کند گفت: مشغول رقابت در مسابقات حساسی هستیم و وقتی به المپیک فکر می‌کنیم، دیگر نباید به باخت فکر کنیم. فکر می‌کنم اصلا اهمیتی ندارد چه تیم‌هایی از گرو‌ه های دیگر صعود می‌کنند و در آن جا چه اتفاقی می‌افتد. تنها باید تمام بازی‌های پیش رو را ببریم و به المپیک صعود کنیم.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم

قهرمان تکواندوی بانوان کشورمان: تندیسی که کسب کردم را کنار مدال های خودم میگذارم و هر روز به مردم کشورم افتخار میکنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، ناهید کیانی، تکواندوکار ملی‌پوش ایران پس از  کسب بانوی ورزش ایران، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم از کسب این عنوان و این ارزشمندترین عنوانی است که در کل دوران ورزشم کسب کردم و این لحظه با لحظه کسب مدال جهان برابری می‌کند چرا که توسط مردم انتخاب شدم.

کیانی ادامه داد:

دیگر خبرها

  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد