Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامک مره صدق گفت: فضاسازی‌ها برای اینکه حمله نظامی سپاه به پایگاه آمریکا خسارتی نزده با هدف توجیه افکار عمومی آمریکا صورت می‌گیرد.

سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی آمریکا گفت: حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی آمریکا در عراق یک هشدار ابتدایی برای آمریکا بود و حرکت ملت ایران برای گرفتن انتقام تا زمان خروج آمریکا از منطقه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتقام انقلابی ملت ایران از گاوچرانی مثل ترامپ با این حرکت خاتمه نمی‌یابد و حرکت ملت ایران پس از جنایت آمریکا در ترور شهید قاسم سلیمانی عمق و شدت بیشتری پیدا خواهد کرد.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اولین حرکت در مقابل این رفتار تروریستی آمریکا حضور موج عظیم در مراسم تشییع شهید سلیمانی مشاهده شد بعد از آن اقدام مجلس در تخصیص یک بودجه خاص برای مبارزه با امپرالیسم بود که البته به نظر من این گام ناکافی بود و نیاز بود با شدت بیشتری برداشته شود اما چون بودجه تخصیص یافته شده فقط برای دو ماه بود و در سال آینده حتماً تلاش بیشتری در این زمینه خواهد شد فعلاً‌ شاید به عنوان یک مقدمه قابل قبول باشد.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری و دیگر مقامات بلندپایه کشور بیانگر این است که انتقام تازه شروع شده و پایان نیافته است و هنوز ادامه دارد و تا زمانی که خروج آمریکا از منطقه محقق نشود ادامه خواهد داشت و آمریکایی‌ها تا آن زمان روی آسایش را نخواهند دید.

وی با اشاره به فضاسازی‌های رسانه‌‌ای آمریکا مبنی بر عدم خسارت به نیروها و ادوات آنها در جریان حمله موشکی سپاه افزود: این قبیل اظهارات آمریکایی‌ها درباره این موضوع مانند قصه‌هایی است که یک قمارباز تعریف می‌کند.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس اظهار داشت: آمریکا همواره برای اینکه نزد افکار عمومی خود شرمنده نباشد و به ویژه با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جهت حفظ وجهه ترامپ نزد افکار عمومی آمریکا می‌خواهد نشان دهد که رفتارش رفتار بدون زیان بود، اما کدام عقل سالم باور می‌کند که 2 پایگاه نظامی به این وسعت وقتی مورد حمله قرار گیرد دچار آسیب و خسارات نشود؟

مره‌صدق خاطرنشان کرد: اینها قصه‌هایی است که ترامپ می‌تواند برای پامپئو تعریف کند و حتی دربان کاخ سفید هم به این حرف‌ها  و قصه‌ها می‌خندد.

وی افزود: تنها جایی که منبع من برای کسب این اطلاعات درباره این موضوع و موارد مشابه است رسانه‌های جمهوری اسلامی است و من در شرایط فعلی به هیچ رسانه‌ دیگری نمی‌توانم اطمینان کنم چرا که کشورهای بیگانه دشمن منابع ملی ما هستند و دشمن همواره خواسته توانمندی‌های ما را کوچک نشان دهد.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس اظهار داشت: زمانی که ما در زمینه هسته‌ای به بالاترین سطح ممکن رسیده بودیم آنها توانمندی هسته‌ای ما را انکار می‌کردند اما برای اینکه از ما می‌ترسیدند حاضر شدند به هر خفتی تن بدهند در وضعیت توان هسته‌ای ما محدودیت ایجاد کنند خوب اگر نمی‌ترسند چرا تلاش دارند آن را محدود کنند و وقتی هم به خواسته‌هایشان رسیدند توافق‌نامه را یکجانبه لغو کنند. 

مره‌صدق در پایان گفت: اینها همه نشان‌دهنده خوفی است که از آزادیخواهان در دل صهیونیسم وجود دارد و همواره در این باره دروغ‌هایی می‌گویند شاید بتوان به آن بگویم «دروغ شاخدار»، البته آقای ترامپ و تیمش همواره در مسئله تبلیغات، طرفدار سیستم آلمان نازی هستند و دروغ‌های بزرگی می‌گویند که کسی فکر نکند که دروغ به این بزرگی هم می‌توان گفت اما همه حرف‌های اینها مثل حرف‌های قبل و بعدشان دروغ است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آمریکا مجلس حمله موشکی سپاه قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در آمریکا، امروز شنبه در اظهاراتی ادعاهای وزارت امور خارجه آمریکا درباره دست‌داشتن سرویس‌های اطلاعاتی روسیه در حمله‌های سایبری علیه اروپا را دروغی تحریک‌آمیز دانست.

آنتونوف اعلام کرد: ما این‌دست اظهارات را مثالی دیگر برای دیپلماسی بلندگوها و دلیلی برای تمایل توصیف‌ناپذیر واشنگتن برای گرفتن انگشت اتهام ارتکاب اشتباه‌های مرگبار به سوی روسیه می‌دانیم.

سفیر روسیه در آمریکا گفت: ما بارها و بارها به آمریکایی‌ها گفته‌ایم که اگر شکی دارند باید آن را از طریق کانال‌های رسمی، به همراه ارایه حقایق مشخص و دلایل ملموس منتقل کنند.

آنتونوف تصریح کرد: مقام‌های آمریکایی، به آسانی، هیچ دلیلی برای اثبات نکات اعلامی (ادعاهای) خود ندارند. روشن است که این داستان‌های دروغین و تحریک‌آمیز، همچون سال‌های گذشته، با نزدیک‌شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزایش خواهند یافت.

سفیر روسیه در واشنگتن تاکید کرد: تبلیغات دروغین و نپذیرفتن آشکار برگزاری گفت‌وگوهای حرفه‌ای امنیت اطلاعات بین‌المللی را کاهش می‌دهد.

کد خبر 6096128

دیگر خبرها

  • رسانه‌های عبری‌زبان: ارتش اسرائیل کاملا وابسته به آمریکاست
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • اینجا آمریکاست و آنهایی که در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند
  • پمپاژ دروغ‌های رسانه‌ای علیه دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا + فیلم
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی
  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه