Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@18:49:18 GMT

شهرداری گرگان برای حفظ رده اول به میدان می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۶۲۸۳

شهرداری گرگان برای حفظ رده اول به میدان می‌رود

تیم شهرداری گرگان برای ماندن در صدر جدول لیگ برتر بسکتبال نیاز به پیروزی برابر رعد پدافند هوایی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال فردا با برگزاری 7 دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از این بازی‌ها تیم صدرنشین شهرداری گرگان در شهرکرد با تیم رعد پدافند هوایی که در رده یازدهم است دیدار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پتروشیمی رده دومی در خانه ذوب‌آهن تیم نهم جدول بازی دارد که نسبت به مسابقه شهرداری سخت‌تر است. پالایش نفت آبادان که در جایگاه سوم قرار دارد میزبان تیم انتهای جدولی نیروی زمینی است.

مهرام که در رده چهارم جدول ایستاده در خانه شورا و شهرداری قزوین تیم سیزدهم جدول بازی آسانی دارد و شیمیدر تیم پنجم جدول میزبان تیم نسبتاً موفق توفارقان آذرشهر که در رتبه هفتم است، خواهد بود.

در دیگر بازی‌ها  آویژه صنعت پارسا با شهرداری بندرعباس و  مس کرمان با اکسون مسابقه می‌دهند. تمامی دیدارها ساعت 16 آغاز می‌شود.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: پتروشیمی بندر امام لیگ برتر بسکتبال مهرام شهرداری گرگان اکسون شورا و شهرداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ستاره‌های سابق بارسلونا و فعلی اینتر میامی شب گذشته برای تماشای بازی تیم بسکتبال میامی هیت مقابل بوستون سلتیکز در مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا معروف به NBA در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

صفحه رسمی میامی هیت با انتشار ویدیویی که نشان می‌داد مسی به همراه سوارز و بوسکتس و آلبا از ورودی وی آی پی ورزشگاه برای تماشای این بازی وارد شده‌اند اعلام کرد که این ۴ ستاره حاضر در فلوریدا برای تماشای بازی این تیم در میان تماشاچیان حضور پیدا کرده‌اند.

یکی از نکاتی که توجه بسیاری از فوتبال دوستان و طرفداران این بازیکنان را جلب کرد این بود که سوارز پیراهنی را به تن داشت که متعلق به تیم میامی هیت بود و نام و شماره او روی آن نقش بسته بود تا نشان دهد که در طول این مدت این تیم را دنبال کرده و علاقه زیادی به بسکتبال دارد.

مسی از زمان حضورش در فوتبال آمریکا توانسته است توجه بسیاری از مردم این کشور را نوشته ورزشی جلب کند اما همچنان به نظر می‌رسد که بسکتبال از جایگاه بالاتری نسبت به فوتبال در آمریکا برخوردار است.

دیگر خبرها

  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم