Web Analytics Made Easy - Statcounter

گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی اول ژانویه ۲۰۲۰ (۱۱ دی) نامه فسخ یک‌طرفه قرارداد خودش، خواکین و اینیگو والنسیا دستیارانش را برای باشگاه پرسپولیس فرستاده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گابریل کالدرون در نامه فسخ یک طرفه‌اش ضمن اشاره به بدقولی باشگاه نوشت‌:

«با توجه به اینکه سال ۲۰۱۹ تمام شد و شما به هیچ یک ازتعهدات خود عمل نکردید، قرارداد ما به صورت یک‌طرفه فسخ است!»

البته باشگاه پرسپولیس که امیدوار بود رضایت کالدرون و دستیارانش را برای بازگشت به ایران جلب کند خبر نامه و فسخ یک‌طرفه قرارداد سرمربی آرژانتینی را منتشر نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط باشگاه پرسپولیس که هنوز مطالبات کالدرون را به طور کامل پرداخت نکرده قبل از لغو اردوی قطر به این مربی آرژانتینی نامه داد که

«پنج‌شنبه به همراه خواکین و والنسیا در دوحه قطر باشید، پول قراردادتان را بگیرید و از جمعه در دوحه استارت مجدد تمرینات را بزنید.»

پس از آن که به دستور سازمان بازرسی کشور اردوی خارجی پرسپولیس و سایر باشگاه‌های ایرانی لغو شد، باشگاه به کالدرون اطلاع داد به جای دوحه به تهران آمده و باقی‌مانده مطالباتش را دریافت کند. جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید کالدرون این بار در جواب باشگاه پرسپولیس گفته:

«با وکیلم صحبت کنید!»

گویا وکیل سوئیسی گابریل کالدرون یک خانم است که پرونده‌های مختلفی را در فیفا به سود موکل خودش تمام کرده است. در این میان شنیدیم سرمربی آرژانتینی دو سؤال هم از مدیران باشگاه داشته و پرسیده؛ اولاً کدام‌یک از خواسته‌های من برآورده شده که برگردم؟ در ثانی مگر نگفتید پول قراردادم را به حساب بانکی من در دوحه قطر می‌ریزید پس چه شد؟

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس گابریل کالدرون پرسپولیس فسخ کالدرون گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان است. سپاهان در دور رفت پرسپولیس را شکست داد و حالا سرخ‌ها که در کورس قهرمانی و یک امتیازی صدر هستند به پیروزی برابر سپاهان نیاز مبرم دارند.

امید نورافکن، بازیکن سپاهان که با کری‌هایش برای هواداران پرسپولیس حساسیت‌ برانگیز شده بود حالا یک استوری خاص و متفاوت منتشر کرده است‌.

نورافکن با کسی که در آن یک پلنگ در حال شکار تمساح است را با هشتگ سپاهان منتشر کرده و باتوجه به نزدیک بودن بازی حساس با پرسپولیس این استوری واکنش برانگیز شده است.

امید نورافکن به تازگی آمادگی خوبی پس از مصدومیتش به دست آورده و باید دید چه عملکردی برابر پرسپولیس خواهد داشت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901160

دیگر خبرها

  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان