Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در دفتر مراجع عظام تقلید و علما در قم برگزار می‌شود. ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،هم‌زمان با ایام شهادت مظلومانه حضرت صدیقه طاهره(س) مجلس عزاداری و سوگواری در دفاتر و بیوت مراجع عظام تقلید و علما برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم که با سخنرانی وعاظ و مرثیه‌سرایی ذاکران اهل‌بیت(ع) همراه است، در دفتر حضرات آیات صافی گلپایگانی، شبیری زنجانی، علوی گرگانی، مکارم شیرازی، وحید خراسانی  و سایر مراجع و علما برگزار می شود.

مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از روز پنج شنبه 19 دی ماه به مدت سه روز  از ساعت 9/15 در دفتر آیت الله علوی گرگانی واقع در کوچه 26 صفاییه برگزار می شود و همچنین مراسم عزاداری شهادت بی بی دو عالم از ساعت 10/30 با شرکت عموم مردم ولایتمدار و ارادتمندان خاندان رسالت در دفتر آیت الله شبیری زنجانی برگزار می‌شود.

مدافع حرمی که امضای شهادتش را از حضرت زهرا(س) گرفتشهادت حضرت زهرا‌(س) در قاب تلویزیونشعر خوانی «حمیدرضا برقعی» به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)

همچنین مراسم سوگواری به این مناسبت با حضور آیت الله مکارم شیرازی به مدت 3 روز از ساعت 10 در مدرسه امیرالمومنین(ع) واقع در خیابان شهدا(صفاییه) برگزار می شود.

براساس این گزارش مراسم عزاداری شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) به مدت سه روز از روز پنج شنبه در دفتر آیت الله صافی گلپایگانی واقع در کوچه 6 خیابان چهارمردان برگزار می شود.

مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) روز پنجشنبه به‌مدت 3 روز از  ساعت 10:30 در دفتر آیت‌الله‌ وحید خراسانی واقع در کوچه 23 خیابان شهدا(س) صفاییه برپا می شود.

در این مراسم حجت الاسلام بندانی نیشابوری سخنرانی و عرب خالقی و علی اصغر انصاریان مرثیه سرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/452/ ع

R7854/P1494/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی


به گزارش تابناک، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی به نمایندگی از رهبر انقلاب از آیت الله محمدعلی گرامی در یکی از بیمارستان ها عیادت کرد.

آیت الله گرامی مدتی در بیمارستان بستری بود و روز گذشته ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان