Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@13:56:04 GMT

سردار سلیمانی سمبلی از جایگاه نیروهای مسلح است

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۷۰۷۵

سردار سلیمانی سمبلی از جایگاه نیروهای مسلح است

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با دست اندرکاران یادواره شهدای شهرستان سربیشه ضمن تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با دیگر نیروهای مسلح جهان قابل قیاس نیست زیرا این نیروها با ایمان، ورزیده، کاردیده و همراه با فرهنگ ایثارگری و فداکاری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: پس از شهادت سردار حاج قاسم تجلیل‌ها و آیین‌های بسیاری در ایران و کشورهای دیگر انجام شد به گونه‌ای که در خود کشورهای دشمن نفوذ پیدا کرد و در ۷۰ شهر آمریکا مردم به خیابان‌ها آمدند.

وی گفت: در هر زمان و مکانی که مشکلی برای مردم پیش می‌آید، با همه تبلیغاتی که دشمنان بر علیه این نظام می‌کند، مردم باز هم نیروهای مسلح را در کنار خود می‌بینند حال می‌خواهد مشکل طبیعی از جمله زلزله و سیل یا مسائل بهداشت و درمان باشد.

امام جمعه بیرجند افزود: فرهنگ نظام اسلامی ایران و نیروهای مسلح آن براساس ایمان به خداست و این دیگر فرق نمی‌کند در جبهه نظامی، فرهنگی، خدماتی و اقتصادی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اضافه کرد: شهدا تا پای جان ایستادگی کردند و امنیت را به مردم هدیه دادند، باید همواره به اهداف شهدا و آرمان‌هایی که جان خود را در پای آن فدا کرده‌اند، توجه کنیم.

وی عنوان کرد: در مکتب ما به هیچ وقت قابل قبول نیست که یک جامعه اسلامی تحت سلطه کفار باشد، اما آیا دشمنان این فرصت را به ملت و نظامی می‌دهند تا استقلال خود را حفظ کنند؟

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: استقلال و آزادی، دستاوردی است که در هزینه خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید به دست آورده‌ایم و باعث شده تا از زیر سلطه استعمارگران آزاد شویم و به لازمه آن مالک خود، ناموس و فرهنگ خودمان شویم.

وی گفت: مبادا مردم، شهدا و هزینه‌هایی که در راه انقلاب داده‌اند را فراموش کنند، مردم همواره باید بیدارباش باشند و لحظه‌ای از دشمن غافل نشوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارداشت: یاد شهید یعنی همین موج گسترده‌ی مردم که به خیابان‌ها آمدند، دشمنان می‌خواستند ملت ایران را طی خوابی که دیده بودند، بترسانند، اما همگان مشاهده کردند که در ایران چه روی داد، یاد شهید یعنی این که امروز دشمنان شما از وحشتی که دارند، خواب ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآورشد: طمع دشمن تنها به خاطر ضعف عده‌ای است که متاسفانه از خود وادادگی نشان می‌دهند و الا ضرب شستی که آنان از ما سراغ دارند یقین بدانید، متواضعانه در صف نوبت می‌ایستند و امتیاز می‌دهند تا بتوانند با ما تماس بگیرند و تجربه نیز این را نشان داده است.

وی اضافه کرد: اگر بیدار باشید، نخوابید و قدرتمند شوید هیچگونه جنگی رخ نخواهد داد زیرا دشمنان بسیار ترسوتر از این حرف‌ها هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: تا زمانی که ما دشمنان را پررو داشته باشیم آنها طلبکار خواهند بود و اکنون نیز سرنوشت آنها پس از استارتی که در مجلس عراق زده شد و تصویب کردند که نیروهای آمریکایی باید از عراق خارج شوند و همچنین در مجلس شورای اسلامی که تاکید شد باید انتقام سختی گرفته شود، مشخص شده‌ است.

وی بیان کرد: دشمنان هر کجا که احساس ضعف کنند به مانند گرگ گرسنه به ما حمله می‌کنند و هر کجا که احساس قدرت کنند تواضع و چاپلوسی از خود نشان می‌دهند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی جهان مجلس شورای اسلامی نماینده ولی فقیه نیروهای مسلح آمریکا قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی گفت: رفت و آمد در پست‌ها و جایگاه‌های مختلف طبیعی هست ولی سعی کنیم در این مدت کوتاه رضایت خدا را در نظر بگیریم، اگر نیت ما ترفیع جایگاه و رسیدن به پست‌های بالاتر باشد و خدمت به مردم را فراموش کنیم جز خسران چیزی در بر ندارد.    رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز گفت: دوست نداشتیم در پایان سال و در برهه حساس عید نوروز و ماه مبارک رمضان شهر بدون فرماندار شود که اینچنین شد و کار‌هایی بر زمین ماند.    امام جمعه مهریز افزود: از همه مدیران و مردم شریف مهریز در خواست میکنم همکاری لازم با فرماندار جدید را داشته باشند و مواظب باشیم کوتاهی در حق مهریز نشود.    حجت الاسلام محی الدینی در پایان بیان داشت: مصوبات کارگروه توسعه شهرستان و برخی مصوبات سفر استاندار در شهرستان بر روی زمین مانده است که از فرماندار جدید انتظار می‌رود به طور جدی پیگیری انجام شود.

دیگر خبرها

  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • بهداشت و سلامت جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است