Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکل مور، مستندساز سرشناس آمریکایی، از مخالفان سرسخت ترامپ و سیاست‌های کودکانه او در منطقه است. وی تاکنون بار‌ها و بار‌ها به عملکرد ترامپ واکنش نشان داده است. او هم در فضای مجازی مخالف خود و همچنین در دنیای واقعی نیز این روند را پیش گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مور امروز پس از این که خبر حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین الاسد منتشر شد توئیت‌های جدیدی را منتشر کرد. مایکل مور در سه پست مختلف در توئیتر از شروع انتقام‌گیری جمهوری اسلامی ایران، دروغگویی ترامپ و فرار او از استیضاح گفت.

مایکل مور در توئیتر خود نوشت:

"قصاص از سوی ایران آغاز شده است. برای پسران و دختران‌مان در نیرو‌های مسلح دعا می‌کنم که حالشان خوب باشد. من اعتماد و انتظار دارم که ایران به وعده خود عمل کند و هیچ غیرنظامی آمریکایی را نکشد. اهداف آن‌ها باید سربازان، رهبران نظامی و منتخب ما و زیرساخت‌های سایبری ما باشد.

The retaliation by Iran has begun. I pray that our sons & daughters in the armed forces are ok. I trust and expect that Iran will keep its promise and kill no American civilians. Their targets will be our soldiers, our elected & military leadership & our cyber infrastructure. "

"ترامپ از هر نوع حمله برای تشدید جنگی که آغاز شده استفاده خواهد کرد. این جنگ به معنای یک اپیزود از نمایش وی برای انحراف از استیضاح است.


Trump will use any form of attack to escalate the war he has started. The war is meant as an episode of his unReality Show, a distraction from impeachment. "

"به یاد داشته باشید- هر چه از ترامپ و وابستگان او درباره ایران می‌شنوید، مانند هر چیز دیگری که او می‌گوید، دروغ است. خوشبختانه بسیاری از رسانه‌ها امشب دارند درباره دروغ‌های او درباره این جنگ حرف می‌زنند. ما باید مقاومت کنیم. باید حرف بزنیم. نباید دروغ‌ها را تکرار کنیم. جنگ! توقف!

Remember—everything you hear from Trump and his cronies about Iran, like everything else he says, is a lie. Thankfully many in the media tonight are saying the same thing regarding his lies about this war. We must resist. We must speak out. We must NOT repeat the lies. War! STOP! "

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مایکل مور انتقام سخت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در مطلبی به اظهارات اخیر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره زندگی گذشته اش پرداخت که رسانه‌های وابسته به جریان جمهوریخواه می‌گویند با دروغپردازی همراه است.
رئیس جمهور بایدن ادعای دوران رقابت‌های انتخاباتی اش را بار دیگر تکرار کرد مبنی بر اینکه راننده ۱۸ چرخ بود. این یک دروغ بزرگ است! او دیروز در فلوریدا این حرف‌ها را زد.
اما بسیاری از انجمن‌های رانندگان، این حرف را رد کرده اند و گفته اند هیچ مدرکی وجود ندارد مبنی بر اینکه بایدن با ۱۸ چرخ رانندگی کرده باشد. چندین ادعای دیگر که بایدن در گذشته نیز گفته بود، رد شده است. بیاید به این ادعا‌ها نگاهی بیاندازیم.
بایدن قبلا گفته بود‌: دایی من که اسمش بوسی آمبروس فینگان بود خلبان هواپیما‌های تک موتوره بود که از آن برای شناسایی در مناطق جنگی استفاده می‌شد. او در گینه جدید هدف گلوله قرار گرفت و هرگز جسد او را پیدا نکردند، زیرا در آن بخش از گینه جدید، آدم خوار‌های زیادی وجود داشتند.
وی همچنین مدعی شده بود: من هم مثل بسیاری از افرادی که در این جمع حضور دارند، اولین نفری در خانواده ام بود که به دانشگاه رفتم. می‌دیدم که پدرم برای کمک به ادامه تحصیل من چقدر به سختی افتاد و اینکه همه بچه هایش درس بخوانند.
ادعا‌های بایدن را رد کرده اند. بایدن ادعای خود درباره راننده ۱۸ چرخ را در سال ۲۰۲۱ بیان کرد. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد نزدیکترین تجربه او درباره هجده چرخ، در سال ۱۹۷۳ بوده است و آن زمانی بود که در مقام سناتور یک تراکتور را در مسیر دلاوار تا اوهایو راند. اگر اینطور باشد که بایدن می‌گوید من هم می‌توانم بگویم که چندین هواپیمای ۷۴۷ را در پرواز‌های بین المللی هدایت کرده ام!

دیگر خبرها

  • این ۶ جمله را تنها از افراد با شخصیت واقعی و صادق می شنوید
  • هنوز تشریفات گمرکی برای قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه از خاک ایران انجام نشده است
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • ژاوی: دروغ می‌گویند، غرامت نمی‌خواستم
  • لاجوردی: مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت تر می شود
  • دروغ علنی طالبان؛ آب هیرمند را به شوره‌زار می‌ریزند تا به ایران نرسد!