Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن ضمن جدایی از این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل، ذوبی‌ها را به شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا تهدید کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر ارسلان مطهری مهاجم سابق ذوب آهن روز چهارشنبه به صورت رسمی به باشگاه استقلال پیوست و نیم فصل دوم در جمع آبی پوشان پایتخت بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قرارداد امیر ارسلان مطهری ، بندی وجود داشت که در صورت عدم دریافت مطالباتش در موعد مقرر، می توانست نسبت به فسخ یکطرفه آن اقدام کند.

این بازیکن با استفاده از همین بند، از ذوب آهن جدا شد و به استقلال پیوست؛ آنهم در شرایطی که سخنگوی باشگاه ذوب آهن اعلام کرده بود مطهری به این باشگاه تعهد دارد و نباید تیم را رها کند.

وکیل مطهری چندی پیش در نامه ای به سازمان لیگ که رونوشت آن برای جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ارسال شده بود، از بدقولی ذوبی ها گلایه کرده و خواسته بود تا نسبت به پرداخت بخشی از قرارداد این بازیکن اقدام شود.

طبق اعلام این وکیل، ذوب آهن باید تا تاریخ ۱۶ آذرماه، مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان دیگر به مطهری پرداخت می کرده که از این کار سر باز زده است.

در این نامه حتی ۱۰ روز به باشگاه ذوب آهن برای پرداخت مطالبات مطهری فرصت داده شده بود که در صورت عدم رعایت این زمان، مطهری به فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهد کرد.

ذوب آهن در حالی امیر ارسلان مطهری را از دست داد که پیش از این هم با ماکالی کریستیانتوس مهاجم خارجی خود قطع همکاری کرده بود و مشخص نیست مدیران این باشگاه برای پرکردن جای خالی این نفرات چه برنامه ای خواهند داشت. از سوی دیگر ذوب آهن قصد داشت علی دایی را به عنوان سرمربی با مبلغ ۴ میلیارد تومان برای یک فصل و نیم به خدمت بگیرد ولی مسئولانش هنوز به این سئوال پاسخ نداده اند که چرا برای حفظ ستاره خود اقدامی نکرده اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوب آهن استقلال استقلال باشگاه استقلال ذوب آهن مهاجم سابق ذوب آهن محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب

ابوالفضل غنی زاده با بیان اینکه ۲۰۸ هزار کیلومتر مربع مساحت شهرستان اهر میباشد افزود: یک چهارم مساحت شهرستان ذخایر معدنی میباشد و تعداد ۲۸ مورد پهنه معدنی ثبت گردیده که در مرحله اکتشاف و بهره برداری میباشند و در صورت فعال شدن این معادن، شدیداً ناترازی آب خواهیم داشت که باید از الان برای آن چاره اندیشید.

وی با بیان اینکه که در سطح جهانی ارزش افزوده‌ای که از آب برداشت می‌شود ۴ دلار است گفت: این موضوع در ایران زیر ۷۵ سنت میباشد و باید در این خصوص راهکار‌های مناسبی در تغییر الگوی کشت و سوق دادن کشاورزان برای تولید با ارزش افزوده و بهره وری بالا ارائه گردد.

وی عنوان کرد: متأسفانه شاهد بودیم که باغداران سیب‌هایی که در سردخانه انبار کرده بودند را به عنوان سیب بادریز فروختند که جهاد کشاورزی باید نسبت به این موضوع ورود کند تا امسال شاهد ورود خسارت به باغداران نباشیم.

رئیس شورای حفاظت از منابع آبی شهرستان اهر با اشاره به تغیرات آب و هوایی و ترسیم وضعیت آبی منطقه گفت:تغیر الگوی کشت و مدیریت مصرف آب در حوزه کشاورزی اصلی‌ترین راه حفاظت از منابع آبی خواهد بود که باید در این خصوص کشاورزان بصورت اقنایی و علمی توجیه شوند.

غنی زاده از دبیر و اعضای این شورا خواست تا همایشی با عنوان آب، محیط زیست و امنیت غذایی بصورت سراسری در شهرستان برگزار گردد و از ایده، طرح و مقالات علمی برتر ارائه شده به این همایش در راستای مدیریت مصرف آب استفاده گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر
  • اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • افشای سندی مهم درباره افرادی که مسعود رجوی به ساواک لو داد | ویدئو
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳