Web Analytics Made Easy - Statcounter

جان اوشی اعتقاد دارد که شکست منچستریونایتد در شب گذشته (سه شنبه) پیام مهمی برای مدیریت این تیم دارد.

طرفداری- به عقیده جان اوشی، شکست منچستریونایتد در برابر منچسترسیتی می تواند منجر به تقویت ترکیب منچستریونایتد در ماه ژانویه شود.

به گزارش اسکای، مدافع سابق منچستریونایتد اعتقاد دارد که سولسشر باید از شکست 3-1 این تیم در کارابائو کاپ استفاده کند و به دنبال تقویت ترکیب خود در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان اوشی در این باره می گوید:

من احساس می کنم که سولسشر با وجود مصدومیت های کلیدی مجبور به انتخاب چنین ترکیبی شد. من فکر می کنم که این شکست به اوله این شانس را می دهد تا بتواند این پیام را به مدیریت تیم برساند: ترکیب تیم من نیاز به تقویت دارد. در حال حاضر فقط لیورپول از ترکیب خود رضایت دارد، بنابراین یونایتد با چلسی، آرسنال و منچسترسیتی برای جذب بازیکنان رقابت خواهند کرد و انجام انتقال یک بازیکن در ژانویه کاری بسیار دشوار است.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!

به گزارش ورزش سه دانیال اسماعیلی فر که مثل بازی های قبلی پرسپولیس در نقش مدافع راست در ترکیب اصلی این تیم مقابل ایرالکو حاضر شده بود با بیماری در این دیدار به میدان رفت. 

شرایط این بازیکن به گونه ای بود که حتی در زمان گرم کردن قبل از بازی هم صدای خس خس سینه او شنیده می شد. 
به نظر می رسد دانیال با وجود بیماری  در ترکیب تیمش قرار گرفته بود چرا که مدام سرفه هم می کرد و از نظر تنفسی مشکل داشت. 
اسماعیلی فر بعد از حضور فرشاد فرجی در زمین یک خط جلوتر رفت و در پست وینگر راست بازی کرد که فروغ لازم را نداشت. 

او با وجود بیماری و سرفه هایش تا دقیقه 120 هم در زمین ماند و یکی از پنالتی های تیمش را از دست داد تا از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کند. 

اسماعیلی فر که به دلیل محرومیت بازی سپاهان را از دست داده امروز در تمرین ریکاوری هم حاضر نبود تا شرایط جسمانی اش به حالت عادی برگردد.

دیگر خبرها

  • چرا تل آویو در جنگش شکست خورد؟/ نکته‌ای که هضمش دشوار است
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند