Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:46:10 GMT

زائر سرای البرز در مشهد جانمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۷۳۴۵

زائر سرای البرز در مشهد جانمایی شد

علی درویش پور  شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات احداث زائرسرای  البرز در مشهد مقدس افزود:  مصالح لازم برای شروع احداث زائرسرا فراهم شده و امید است اجرای این پروژه در اولین فرصت با تامین اعتبارات لازم عملیاتی شود. 

درویش پور گفت: این پروژه  از جمله پروژه های پر خیر و برکتی می باشد که سالیان سال ماندگار است و علاوه بر هم استانی های البرز، مردم سایر استان ها نیز می توانند از آن بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: همچنین پروژه قطاربرقی کرج  - هشتگرد   با تعامل و هماهنگی تمام دستگاه های متولی این پروژه  با حضور رییس جمهوری افتتاح شد.  

وی خاطرنشان کرد:  نواقص و معایبی دراین پروژه وجود دارد که باید به طور جد با دستگاه های مرتبط، پیگیری شود و ایجاد زیرساخت های مخابراتی و سیستم های ATP  آن در دست اقدام است.  

معاون هماهنگی امور عمرانی با بیان اینکه یکی از مهمترین فاکتورها در خطوط مترو، ایمنی بالا همراه با افزایش توان جابجایی مسافران و با سرعت مناسب است گفت: سیستم های کنترل ترافیک و سیگنالینگ در خط مترو کرج هشتگرد لازم است در اسرع وقت تکمیل شوند. 

سال ۹۵ زمین کلنگ احداث زائر سرای استان البرز در مشهد مقدس به زمین زده شده بود.

 با دستور استاندار البرز نام ایستگاه مترو هشتگرد به نام شهید سردار سلیمانی تغییر یافت. 

در جریان سفر رییس جمهوری  به استان البرز در هفته گذشته نیز قطار برقی گلشهر کرج - شهرجدید هشتگرد افتتاح شد این پروژه ملی یکی از مطالبات مردم استان البرز بود که پس از ۱۱ سال با همت و تلاش دولت تدبیر و امید به  با اعتباری بالغ بر بیش از هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی استان البرز رییس جمهوری کنترل ترافیک مترو مشهد قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد

بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور و بزرگترین جکوزی ایران، در مشهد افتتاح شد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در مراسم افتتاح  نیروگاه خورشیدی سقفی کشور  اظهار داشت: این پروژه نماد مشارکت مردم در حل مسائل کشور از جمله مسئله کمبود برق و استفاده از حداقل امکانات است. مثلا پشت بام‌ها فضا‌هایی هستند که کمترین استفاده را از آن‌ها می‌کنیم و به نوعی جزو فضای بلا استفاده مجموعه‌ها محسوب می‌شوند، اما دوستان در مجموعه موج‌های آبی نشان دادند با برنامه ریزی و کار کارشناسی شده می‌توان از همین فضا هم بهترین استفاده‌های در آمدی را داشت.

 نظری ادامه داد : باتوجه به باارزش بودن پروژه و ویژگی‌های آن در چند جهت قابل بررسی است و این درحالی است که اولین مورد بحث فشردگی زمان است و این اتفاق بزرگ و ویژه تنها در 45 روز انجام شده که انصافا قابل تقدیر است. دومین مورد، اما از لحاظ محصولی است که در این پروسه تولید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های این مدلی به کاهش هزینه‌ها و کم کردن بار مصرفی در مدار‌ها کمک شایانی می‌کند.

استاندار خراسان رضوی با اعلام آمادگی که در سطح استان افرادی که برنامه‌های این‌چنینی داشته باشند را حمایت و همراهی می‌کنیم ، اظهارکرد : زمینه‌های لازم برای اجرای این چنین پروژه‌هایی را فراهم خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ این پروژه که با هزینه 500 میلیارد ریال در فاصله تنها 45 روز ساخته شده توانایی تولید 1.2 مگاوات برق را دارد و براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار شد با اجرای فاز دوم این پروژه، امکان تولید 2 مگاوات برق توسط این مجموعه فراهم شود.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است 
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر