Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول راشکی مدیر عامل هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:امدادرسانی به ۱۷۸ آسیب دیده از ۱۶ تا ۱۹ دی ماه باهمکاری ۱۰۵ نجاتگر و پرسنل شامل ۳۵ تیم عملیاتی در سیستان و بلوچستان انجام شد.

او افزود:در این مدت ۱۸ روستا در شهرستان‌های ایرانشهر، خاش فنوج - سرباز، نیکشهر و دلگان دچار سیلاب و آبگرفتگی شدند که ۲ خودرو هم در ایرانشهر رهاسازی و ۴ نفر نجات یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:آسیب دیدگان و متاثرین از سیل در ۳۵ دستگاه چادر اسکان یافتندو ۷۷ تخته موکت، ۱۹۴ تخته پتو و ۱۱۲ کیلوگرم نایلون اقلامی بودند که برای اسکان اضطراری توزیع و مورد استفاده قرار گرفت.

راشکی افزود: همچنین اقلام ضروری دیگر از قبیل ۶۱ بسته غذایی، ۱۰۰ کیلوگرم برنج و مقادیری کنسروجات، روغن، چای، قند و شکر، حبوبات و نیز وسایل گرمایشی میان سیل‌زدگان توزیع شده است.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات هلال احمر مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به گرفتار شدگان در سیل ییلاقات آق داغ شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر این استان، حمید قویدل اظهار کرد: پیرو گزارش دریافتی مبنی بر وقوع بارش شدید و مسدود شدن راه ارتباطی ییلاقات آق داغ و روستای مره‌چین و آق سو، نجات‌گران هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: نجات‌گران جمعیت هلال احمر در قالب دو تیم اسکان و تغذیه متشکل از پنج نیروی عملیاتی با دو دستگاه خودروی کمک‌دار در محل حادثه حاضر شدند.

قویدل اظهار داشت: تا به حال تعداد ۴۸ قوطی کنسرو تن ماهی، چهار کیلوگرم خرما، ۶۰ بطری آب معدنی، ۶۵ بسته بیسکوئیت و ۱۰۰ قرص نان در میان ۵۵ نفر حادثه دیده توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه سرخ و سفیدپوشان هلال‌احمر در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مردم هستند، گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش از هم‌وطنان گرامی است.

کد خبر 750659

دیگر خبرها

  • ۲۳ استان درگیر سیل و آبگرفتگی هستند/ امدادرسانی به بیش از ۸ هزار نفر
  • ۲۳ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به بیش از ۸ هزار نفر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس