Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@08:29:50 GMT

خلوص نیت سردار سلیمانی دل ها را متوجه خود کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۷۸۵۹

خلوص نیت سردار سلیمانی دل ها را متوجه خود کرد

 سرهنگ محراب قاسمی چهارشنبه شب با دعوت اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت با حضور در صحن شورا، با بیان این که حاج قاسم سلیمانی اسلام را بیمه کرد، افزود: این شهید گرانقدر شب زنده داری و نماز شب را هیچ وقت ترک نکرد، از امام صادق نیز روایت شده که هر کس چنین خصوصیتی داشته باشد، مهرش به دل مردم می نشیند.

وی اظهار داشت: سردار  حاج قاسم سلیمانی از به شهادت رسیدن هیچ هراسی نداشت، همیشه پای کار بود و  پس از  دلاورمردی هایش در دفاع مقدس و  مبارزه با صهیونیست های داعش در ۶۳ سالگی سرانجام به آرزویش رسید و شهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرکز تربیت آموزش قرارگاه امام حسین (ع) با اشاره به پرتاپ ۱۶ موشک در بامداد امشب از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی ها تصریح کرد: همه این موشک ها به هدف خورد و نتوانستند یک مورد را رهگیری کنند، حیثیت آنها رفت.

سرهنگ قاسمی در ادامه این نشست  به بیان خاطراتی از سردار سلیمانی پرداخت.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در نطق پیش از دستور جلسه چهارشنبه شب شورا گفت: بودن سردار سلیمانی امنیت و صفا بود و رفتنش هم موجب وحدت و انسجام شد.

اسماعیل حاجی پور اظهار داشت : تفکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را باید رواج دهیم، این که سلیمانی که بود، چه کرد و اینگونه همه دل ها را مجذوب خود کرد.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشیع سردار شهید سلیمانی افزود: بخشنامه و ابلاغیه ای برای حضور مردم نبود، همه با دل و جان برای سردار آمدند، همه گروه ها بودند و هیچ کس کنار ننشست.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت بیان داشت: سردار سلیمانی در مقابل دشمنان با ابهت اما در مقابل بچه های یتیم مهربان بود و آنها را با مهربانی در آغوش می گرفت، او مصداق انسان واقعی بود.

احمد رمضانپور نرگسی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز با بیان این که مرگ و حیات انسان های بزرگ همیشه تاثیرگذار است، گفت: سردار سلیمانی هم در زمان حیاتش و هم پس از مرگش تاثیرگذار بود که همه این تاثیرگذاری را دیدند.

وی اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی یکی از بزرگترین استراتژیست های نظامی دنیا و قوی ترین مرد خاورمیانه در مسایل جهانی و نظامی بود، او همه تصمیمات آمریکا را در منطقه خنثی می کرد.

این عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت بیان داشت: دلاورمردی های سردار بزرگ و نامدار ما شهید قاسم سلیمانی در هیچ تصویری و کتابی نمی گنجد.

در جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت در چهارشنبه شب به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت قهرمانی ملی کشورمان و اسوه مقاومت مراسم مداحی برگزار شد.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه (۱۳ دی) به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت،  در حمله پهبادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید، بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود، در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد، همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

آیین‌ تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و همراهانش شنبه (۱۴ دی) در شهرهای کاظمین، کربلای معلی و نجف اشرف و روز شنبه (۱۵ دی) پس از ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران در استان خوزستان و مشهد مقدس و دوشنبه (۱۶ دی) در تهران برگزار شد، پیکر سپهبد قاسم سلیمانی سه شنبه شب (۱۷ دی) در کرمان محل تولدش به خاک سپرده شد. 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام صادق حضرت آیت الله خامنه ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری دونالد ترامپ قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟

سردار محمد شیرازی، رئیس دفتر نظامی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده سردار مجاهد شهید محمدرضا زاهدی به بیان خاطراتی از شهید راه قدس پرداخت.

کد خبر 750672

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم