Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحصن در فرودگاه مهرآباد به کار خود پایان می‌دهد و حرکت انتقام‌جویانه‌ جوانان ایرانی در جبهه‌ی مقاومت وارد مرحله‌ی بعد خود خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دربخشی از بیانیه پایانی دانشجویان متحصن در فرودگاه مهرآباد آمده است؛ از چهارشنبه 18 دی تحصن در فرودگاه مهرآباد به کار خود پایان می‌دهد و حرکت انتقام‌جویانه‌ جوانان ایرانی در جبهه‌ی مقاومت وارد مرحله‌ی بعد خود خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بسم الله قاصم الجبارین
بیانیه شماره 4 تحصن «اعزام برای خونخواهی»

شروع انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران از شب گذشته موجب خوشحالی شده است. متحصنین فرودگاه مهرآباد نیز ضمن تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سران آمریکا اعلام می‌کند موشک‌باران شب گذشته صرفا آغاز انتقام سخت به‌عنوان پروژه‌ی پیچیده‌ی خروج کامل تروریست‌ها از منطقه است و مردم متحد و آگاه منطقه به برکت خون شهید سلیمانی مبارزه‌ی خود را تا برقراری صلح و عدالت و نابودی تمام شئون استکبار جهانی ادامه خواهند داد.

ما، متحصنین فرودگاه مهرآباد، وظیفه‌ی خود می‌دانیم ضمن حفظ خشم انقلابی خود با آگاه‌سازی مردم اهداف مطرح شده در بیانیه‌ی سوم تحصن را با قدرت پیگیری کنیم.

بدین منظور تحصن مهرآباد که تا کنون دستاوردهایی نظیر «نوشتن و جمع آوری امضاهای نامه‌ی اساتید حوزه و دانشگاه»، «هماهنگی و ارتباط با سایر جوانان و شکل دهی تجمع هایی مشابه در شهرهای مختلف» و همچنین «پیگیری برای تشکیل شاخه‌ی مردمی نیروی قدس» داشته است؛ از امروز وارد فاز جدیدی خواهد شد. از امروز (چهارشنبه 18 دی) تحصن در فرودگاه مهرآباد به کار خود پایان می‌دهد و حرکت انتقام‌جویانه‌ی جوانان ایرانی در جبهه‌ی مقاومت وارد مرحله‌ی بعد خود خواهد شد. برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات جهت ضربه‌ی حداکثری به تمامی بازوهای نظامی و غیرنظامی ایالات متحده در منطقه پیگیری خواهد شد و در قدم بعدی پس از خروج آمریکا از منطقه، محاصره‌ی رژیم اشغالگر قدس و فتح بیت‌المقدس که هدف نهایی سردار سلیمانی بود می‌تواند حق این واقعه و خون شهید را اداکند.

زیرساخت‌ها و مقدمات این پروژه از هم اکنون در حال بررسی و برنامه‌ریزی است. از جمله گسترش ارتباطات با جوانان و گروه‌های مقاومت در منطقه، پیگیری ایجاد شاخه‌ای مردمی جهت آمادگی اقدامات نظامی پیش رو، بررسی گلوگاه‌های آمریکا در منطقه و شیوه‌ی ضربه‌زدن به آنها و دیگر تمهیدات که به زودی توسط شورای تحصن به اطلاع ملت و جوانان ایران و منطقه رسانده خواهد شد.

انتهای پیام/د/ث20

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان فرودگاه مهرآباد بیانیه جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آمریکایی، خواستار انتفاضه جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با وجودِ جمع آوریِ چادرهایِ دانشجویانِ معترض در نیویورک، صد‌ها دانشجو، دیشب در خارج از محوطه دانشگاه تجمع کردند.

معترضان؛ ضمن تاکید بر لزومِ قطع رابطه دانشگاه با رژیم صهیونیستی، آزادی زندانیان سیاسی را خواستار شدند.

پلیس و نیرو‌های امنیتی در دو هفته اخیر، دستکم دو هزار و ۳۰۰ دانشجو و استاد را بازداشت کرده اند.

پلیسِ نیویورک پنجشنبه در حالی که دانشجویان در خواب بودند به چادر‌های آنها حمله و ضمن جمع آوری این چادرها؛ شماری از آنها را بازداشت کرد.

در تجمع دیشب دانشجویان این دانشگاه، شماری از یهودیان نیز حضور داشتند.

در حمله هفته گذشته پلیس به دانشگاه کلمبیا اعلام شد: پلیس از گلوله های جنگی استفاده کرده است.

پس از واکنش‌ها به این اقدام، پلیس اعلام کرد: شلیک گلوله‌های جنگی؛ ناخواسته بوده است.

شماری از دانشجویانِ دانشگاه پرینستون هم در اعتراض به همکاریِ این دانشگاه با رژیم صهیونیستی، اعتصاب غذای خود را آغاز کردند.

در دانشگاهِ پنسیلوانیا هم اعتراضات دانشجویی ادامه دارد.

در مؤسسه فناوری ماساچوست آمریکا؛ محل تحصن دانشجویان، حصار فلزی، قرار داده شده و پرچم‌های رژیم صهیونیستی، نصب شده تا وانمود شود محل تحصن طرفداران این رژیم است.

پس از آن که برخی دانشگاههای آمریکا از جمله کلمبیا اعلام کردند دانشجویان شرکت کننده در اعتراض را از تحصیل تعلیق می‌کنند دولت یمن اعلام کرد به این دانشجویان تسهیلاتی برای تحصیل از جمله در دانشگاه صنعا اختصاص می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعتراضات ضد صهیونیستی به مدارس آمریکا رسید+ فیلم
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • تحصن دانشجویان ایتالیا در همبستگی با فلسطین+ فیلم
  • تحصن دانشجویی در دانشگاه تورنتوی کانادا در حمایت از فلسطین
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله/رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • دانشجویان آمریکایی، خواستار انتفاضه جهانی
  • حمله پلیس فرانسه به دانشجویان حامی فلسطین
  • سفربه تهران قدیم؛ تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل (+عکس)