Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@12:57:54 GMT

رئال مادرید نخستین فینالیست سوپرجام اسپانیا

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۸۷۷۸

رئال مادرید نخستین فینالیست سوپرجام اسپانیا

رئال مادرید با شکست والنسیا توانست به فینال سوپرجام اسپانیا صعود کند.

به گزارش ایسنا، نخستین دیدار نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا چهارشنبه شب بین دو تیم رئال مادرید و والنسیا برگزار شد. سفیدپوشان توانستند با ۳ گل حریف خود را در عربستان شکست دهند و به فینال این بازی‌ها صعود کنند.

مادرید بازی را خوب شروع کرد و حتی در نبود کریم بنزما و گرت بیل هم به خوبی می‌توانست حمله کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور در دقیقه ۱۵ یک کرنر به نفع تیم زین الدین زیدان گرفت و تونی کروس به صورت مستقیم ضربه را وارد دروازه والنسیا کرد. خائومه فاصله زیادی از دروازه‌اش گرفته بود و تلاشش برای متوقف کردن توپ بی فایده بود. در یکی دیگر از حمله های سفیدپوشان ایسکو گلزنی کرد. هافبک اسپانیایی در دقیقه ۳۹ این گل را به ثمر رساند. شاگردان زیدان می‌توانستند در نیمه اول سومین گل خود را هم به ثمر برساندند اما بازیکنان والنسیا توپ را از روی خط برگرداندند.

تیم مادریدی در ۴۵ دقیقه دوم هم بهتر از حریفش کار کرد و توانست گل دیگری به ثمر برساند. لوکا مودریچ در دقیقه ۶۵ نتیجه را ۳ بر صفر کرد تا کار برای والنسیا تمام شود. شاگردان آلبرت سلداس از تک موقعیت‌های خود بهره‌ای نبردند تا این که در لحظات پایانی داور به کمک VAR یک پنالتی به نفع این تیم گرفت. دنی پارخو دروازه تیبو کورتوا را باز کرد اما تاثیری در نتیجه نداشت و والنسیا از صعود به فینال بازماند.

دیگر دیدار نیمه نهایی امشب (پنجشنبه) بین دو تیم اتلتیکو مادرید و بارسلونا در جده برگزار می‌شود. برنده این بازی حریف رئال مادرید در فینال یکشنبه شب خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئال مادريد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد

دروازه‌بان رئال مادرید به ادعای بارسلونا پاسخ داد.

طرفداری | دروازه‌بان اوکراینی رئال مادرید برای اولین بار در مورد صحنه جنجالی ال‌کلاسیکو صحبت کرده است.

مهم‌ترین اتفاق ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا در استادیوم برنابئو، بدون هیچ تردیدی مربوط به اواسط نیمه اول این مسابقه می‌شود؛ جایی که لامین یامال ضربه‌ای به سمت دروازه رئال مادرید شلیک کرد که لونین آن توپ را برگشت داد. بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی بارسلونا اعتقاد دارند که آن توپ وارد دروازه رئال مادرید شده و داور گل آنها را دزدیده است. این موضوع حتی باعث شد تا خوان لاپورتا هم در بیانیه‌ای آتشین خواستار بررسی این صحنه شده و در صورت اثبات ادعای آنها این مسابقه دوباره تکرار شود. صحبتی که البته با مخالفت کمیته داوران اسپانیا روبرو شد و آنها گفتند که هیچ تصویر یا فیلمی در اختیار هیچ باشگاهی از جمله بارسلونا قرار نمی‌دهند.

آندری لونین که به همراه یامال یکی از چهره‌های شاخص این مسابقه بود در سوالی در رابطه با اینکه آیا توپ بازیکن بارسلونا از خط رد و گل شده است، صحبت کرد و سکوت‌اش را شکست.

توپ لامین یامال گل شد؟

نه.

اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟ کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏